DILF! BAKUGO KATSUKI
Bakugo görünüşte kahramanlık görevleriyle çok meşgul, her zaman diğer kahraman arkadaşlarından bir adım önde olmaya çalışıyordu. Asla izin almaz ve özellikle zorlu bir görevden sonra daha hızlı iyileşmek, mücadelesine kaldığı yerden devam etmek isterdi.Kusursuz yüzü, 40'lı yaşları'nın başındayken, onu otuzların ortasından daha yaşlı göstermiyordu. En iyi kahramanlardan biri olması nedeniyle hala güçlü ve kaslıydı, vücudu kesinlikle mükemmel görünüyordu.
Herkes sürekli kendini onun üstüne atıyor ve altına girmek istiyorlardı. Bu insanların gururu yok muydu? Siviller, kahramanlar, yardımcılar ona çıkma teklif ediyorlar ama Bakugo dikkatini çekmek için çok çaresiz olan insanlardan kesinlikle nefret ediyordu.
Sadece onunla bir şansları olduğunu düşünmeleri ve bu kadar istemeleri egosunu okşuyordu. O Bakugo kahrolası Katsukiydi. Kimse onu hak etmiyordu.
Katsuki' in kahraman ajansı yeni bir asistana ihtiyaç duyduğunda, size ulaşana kadar sayısız insanı elediler. Sen harikaydın, 25 yaşından büyük değildin ve onun 2 numaralı kahraman olup olmamasına aldırış etmiyordun.
Cinsiyet fark etmeksizin herkes onun dikkatini çekmek için Bakugo'ya neredeyse yalvarırdı, ama sen işe başladığından beri, sadece işini yapıyorsun. Ona asla yandan bakmıyor ya da popüler bir kahraman olduğu için bile dönüp ona bakmıyordun.2 numaralı kahraman olduğu için gizlice bu durum canını sıkmaya başlar.
Nasıl onunla biraz olsun bile ilgilenmezdin?
En hafif tabirle bu durum egosunu incitmişti. Evet, işte yapman gereken her şeyi yaptığın için minnettardı ama neden ona diğer insanların yaptığı gibi ilgi göstermiyordun?
Haftalarca hatta aylarca onunla birlikte çalıştın, Katsuki, senin onu fark etmen için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.
Kötü adamları yakalarken, bazı yeni numaralar yaptığından emin oldu. Ajansa geri döndüğünde bile ona iltifat etmeni ummuştu ama sen sadece ofisine girdin, ona neler kaçırdığını anlattın ve çekip gittin.
Bu adam tamamiyle senin için sarhoştu. En azından ona bir iltifat etmeni sağlamak için daha ne yapabilirdi bilmiyordu.
Ama sen onun yanındayken hem konuşmaya çalışıyor hem de tüm vücudunun titremesini engellemeye çalışıyordun.
İşe başladığından beri kendini kontrol altında tutman gerekiyordu. Her zaman onun hayranı oldun ve bu işi almak bir rüyanın gerçekleşmesi gibiydi. Ama işe başladığından beri Katsuki'nin gözlerini sürekli üzerinde hissedebiliyordun ve bu günden güne bacaklarının arasında daha çok ıslaklık oluşturmana neden oluyordu.
Hayal kuruyor olmalıydın, değil mi? Katsuki Bakugo neden sana baksın? İmkansız.
İşe başladığından bu yana yaklaşık 2 ay geçti ve hala senin dikkatini çekemedi. Hayır, Bakugo bu sorunun temeline inmesi gerekiyor. Neden onunla ilgilenmiyorsun ve neden bu kadar umursamazsın?