DILF! MIDORIYA IZUKU
•Dilf Deku! Bir insan için mümkün görünmeyenden çok daha fazla market poşeti taşırken size çarptığında hemen yardım ediyor, bazılarını (çoğu) elinizden alarak size gülümsüyor. Onları geri almadan önce teşekkür edersin.•Dilf Deku! Kahraman işinden eve geldiğinde tatlı, genç komşusuyla gittikçe daha fazla karşılaşıyor, merdivenlerden yukarı çıkarken dövülmüş, yaralanmış ve her yeri ağrıyor. O kadar yorgun olduğunu söylemeye cesaret edemiyor , siz ikiniz koridorda sohbet ederken ağzınızdan çıkan her şeyi büyük bir dikkatle dinliyor.
•Dilf Deku! Konu size geldiğinde çok daha cesur davranıyor, tecrübesiyle saflığınızı kapatıyor. Ve kızı hafta sonu 'Kacchan amca'nın yanında kalmaya gittiğinde seni yemeğe davet ediyor.
•Dilf Deku! Yemekte konuşmanızı dinlerken gözlerinde yumuşak bir ifade ve dudaklarında nazik bir gülümsemeyle size bakar. Gözlerinizi büyütüp, tatlı bir ifadeyle şarap kadehinizden yeniden bir yudum almanızı izlemek için ne kadar güzel olduğunuzu söylüyor.
•Dilf Deku! Biraz şapşal olur ve ona henüz eve gitmek istemediğini söylediğinde hazırlıksız yakalanır -sanki evin dört kapı yanda değilmiş gibi- sen yürürken tökezleyen vücudunu titreyerek yakalıyor ve kulaklarını kadar kızarmasını sağlayacak şekilde kaslarına dokunuyorsun.
•Dilf Deku! Sarhoş olduğun için seni kendisinden uzaklaştırmak zorunda kaldığında lanet eder ve onun kahraman ahlakı bunu yapmaya yetmediyse, ebeveyn iç güdüleri devreye girer. Seni, kendi yatağına yatırır ve salonda kanepe de uyumaya çalışır ama tüm gece sadece senin yarı kapalı gözlerini ve kıvrılmış dudaklarını düşünür.
•Dilf Deku! Ertesi sabah onu köşeye sıkıştırdığınızda irkilir, mutfakta ona somurtarak, sizden gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını sorarsınız, çünkü dün gece sizi yatakta yalnız bırakmıştı? Bunu demenin üzerine gevezelik ediyor, iri ellerini önünde sallıyor, yanakları o kadar sıcak ki alev alacaklarını sanıyor. Birkaç anlamı olmayan cümle söyler ve sonra Midoriya yumuşak dudaklarını sizinkilerle buluşturur, az önce söylemeye çalıştığı tüm düşünceleri unutur.
•Dilf Deku! Artık tamamiyle sana bağımlı. Sırf seni görmek, seni öpmek, sana dokunmak için kızının uykuya dalmasının ardından dairenin zilini çalarken buluyor kendini. Uzun zamandır bu ihtiyacı, başka biri için bu arzuyu hissetmiyordu ve siz o tatlı cesaretle ona her şeyinizi veriyorsunuz.
•Dilf Deku! Sonunda bir gece dayanamadı. Bir kötü adam baskınından sonra sizi aceleyle dairenizin kapısından içeri itmeden, sizi kaldırmadan ve sizi herhangi bir yüzeyle arasına sıkıştırmadan önce onu selamlamanızı bile beklemez. Pantolonunuzu, tişörtünüzü, ikinizi ayıran herhangi bir giysi parçasını yırtarken dudaklarından "Özür dilerim, biliyorum, özür dilerim aşkım." Sözleri döküldü. Seni kanepene dağılmış bir şekilde yatırdı, sonunda sana bakacak kadar geri çekildiğinde nefes nefese kaldı ve kesinlikle mahvolduğunu biliyordu.