•bnha reaction kırk iki•

5.8K 121 116
                                    




İlk defa seks yapıyorsun:
(Normalde 'losing your virginity' diyordu ama türkçesi kulağa çok çirkin geldiği için böyle çevirdim)

W/Touya Todoroki (Dabi), Tomura Shigaraki, Aizawa Shota

TOUYA TODOROKI (DABI)

•Oh, ne güzel bir küçük şeydin. Kendini onun için saklıyordun. Endişelenme, sana her şeyin nasıl olduğunu öğretecekti. En iyi hissettiren şey nedir? Hangi pozisyon ile senin en derinlere vurur? Bir erkeğe boşalmak nasıl bir duygu?

•Hem deneyimli hem de deneyimsiz insanları sever. Ama senin gibi insanlar, onun gibi kötü ve arzularla dolu adamların dokunmadığı küçük tatlı şeyler onun en zayıf noktasıydı. Corruption kinki ortaya çıkıyor. (Corruption kinki, birinin bekaretini almak veya partnerini bdsm gibi şeylerle tanıştırmaktan büyük bir zevk duymaktır.)

•Dabi, en azından çok uzun sürmezse, hazır olana kadar seni bekleyebilir. Ama onun gibi bir adamın dairesinde senin gibi güzel ve tatlı görünen bir şey varken çok uzun süre beklemesini isteyemezsin.

•Dabi seninle uğraşıyor, yavaş yavaş seni hazırlıyor. Bu süreçte sizden bir orgazm çalacaktır. Ağzını ve ellerini senin üzerinden bir dakika bile ayırmayacak. Her santimini hissetmeye ihtiyacı var. Sadece arkana yaslan ve seni rahatlatmasına izin ver.

•Nazik olmak Dabi'nin işi değil, ama senin için deneyebilir. Sadece bir seferlik, o sana çok tatlı ve yumuşak davranırken buna alışmasan iyi edersin.

•Seni sıkıştıracak ve tüm işi kendisi yapacaktır. O seninle sonuna kadar ilgilenecek merak etme. Sadece sessiz ol ve rahatla.

•Dabi seninle her şeyi konuşmayı çok seviyor. Size ne kadar iyi yaptığınızı ve gelecekte sizinle ne yapmayı planladığını anlatacaktır.

• "İşte bu bebeğim. Aynen öyle." "Çok iyi hissettiriyor. Kahretsin çok sıkısın." "Duramıyorum. Sen çok iyisin." "Bitirmeme izin ver. Söz veriyorum birazdan hoşuna gidecek." "Acı yakında geçecek. Hadi, olduğunu bildiğim küçük iyi kızım ol."

•Bir kez başladığında, artık sen yürüyemeyene ve Dabi hareket edemeyene kadar seninle seks dolu bir gece geçirecektir.

•Bir kez başladığında, artık sen yürüyemeyene ve Dabi hareket edemeyene kadar seninle seks dolu bir gece geçirecektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


TOMURA SHIGARAKI

•Muhtemelen o da bakiredir ve bu da onu senin kadar tecrübesiz yapar. İkinizin de bakire olması seni biraz olsun rahatlatıyor. İkiniz de aynı anda her şeyi öğreniyorsunuz, bu yüzden endişeye gerek yoktu.

•Ancak, muhtemelen deneyimsizliğinizi sizi manipüle etmenin bir yolu olarak kullanacaktır. "Evet, böyle hissettirmesi gerekiyor. İnsanlar ilk seferinde böyle acıttığını söylüyor." "Hadi ama benim istediğimi yapman gerekiyor. Bana güven istediğimi yap lütfen minik bebeğim." Bir şekilde isteklerini, çok saçma veya doğru olmasa bile herkesin yaptığı normal bir şeymiş gibi gösterecektir. Seni manipüle etmeyi seviyor.

•Kirli konuşması esas olarak ilkel bir şeyin karışımı ve onun gerçekten seks yaptığına inanmaması bu durumu kötüleştiriyor. "Sen tam bir sürtüksün. Sikimi senin içine çok derinden sokmak istiyorum." "Çok tatlısın. Çok mükemmel. İnanamıyorum, kahretsin, senin içindeyim." "B-ben seni dolduracağım. Sen tam bir sürtük olduğun için içine boşalacağım." "Seni becermeye devam etmek istiyorum, lütfen, lütfen izin ver."

•Onun seksten sonrası bakımı biraz kötüdür, seni temizlemeyi bitirmeden tekrar azgın olabilir. Seni becermek istiyorsa seks sonrası bakımı yeniden sekse çevirebilir.

•Bakire olmasaydı çoğu şey hala aynı olurdu ama seks sonrasında seni yatağa atıp yeniden mahvetmek için daha istekli olurdu. Seni istediği şekle sokma fikri hoşuna gidiyor.

•Kirli konuşması, aslında böyle olmasını istemese bile, seni doldurmak ve sana küçük, güzel kaltak demekle ilgili.

•Kirli konuşması, aslında böyle olmasını istemese bile, seni doldurmak ve sana küçük, güzel kaltak demekle ilgili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



AIZAWA SHOTA

•Aizawa gerçekten bakire olup olmadığını umursamama tarafında, sen bakiren olsan da olmasan da onun için hiçbir anlamı yok. Sadece partnerine, seks konusunda vermesi gereken daha fazla eğitim anlamına geliyor. Ama o bir öğretmen, bu yüzden insanların yeni şeyler öğrenmesine yardım etmekte gayet iyi.

•"Üzülme, sana her şeyi öğreteceğim güzelim."
Tecrübesizliğin yüzünden seninle çok az seviyede dalga geçebilir. Ne kadar sevimli olduğunu fark etmeyerek ne yapacağını bilemiyorsun. Senden faydalanmak ne kadar kolay olurdu.

•Kendinize nasıl dokunacağınızı öğretmeyi seviyor, daha önce yapmış olsanız bile, doğru yapmadığınız konusunda ısrar edecek. Boşalana kadar kendinle oynamanı izleyecek. Sonra elini tutacak ve seni devam etmeye zorlayacak. "İyi hissettiriyor bebeğim değil mi?" "Şşş, artık hassas olduğunu biliyorum. Bekle, yakında yine mükemmel hissedeceksin."

•Yorgun olmak Aizawa'nın işi. Yatak odasında daha aktif olabilir, yine de arkasına yaslanıp gülümserken üstünde senin zıplamanı seviyor. Ama elbette, ilk seferiniz olduğu için size rehberlik edecek.

•Genellikle, seksin sonuna doğru kontrolü ele alır. Daha önce oldukça sessiz olduğundan, tamamen her şeyini serbest bırakıyor. "Ah lanet olsun. İşte bu, bebeğim. Her şeyimi al." "Seni becerdiğimde çok güzelsin." "Evet doğru bebeğim adımı haykır. Sana böyle hissettirecek tek kişi benim." "Çok gürültülüsün. Bayıldım."

•İçine boşalmak istediği kadar, muhtemelen bundan kaçınmaya çalışacaktır. Ama onu bu kadar iyi hissettiren bir şeyi bırakmakta iyi değil bu yüzden bazıları muhtemelen içinize girecektir.

•Seks sonrası bakım inanılmaz zor ve yorucu bir şey. İlk birkaç seferinizde yapıyor ancak ilgilenmeniz için sizi bıraktıktan hemen sonra uykuya dalmaya karşı koyamıyor.

 İlk birkaç seferinizde yapıyor ancak ilgilenmeniz için sizi bıraktıktan hemen sonra uykuya dalmaya karşı koyamıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin