•bnha reaction altmış beş•

5.9K 95 232
                                    






Bir ilişkide nasıl oldukları hakkında headcanon'lar:

W/Sero Hanta, Kyouka Jirou, Bakugo Katsuki, Hitoshi Shinso, Kirishima Eijiro, Tamaki Amajiki

•SERO HANTA

•Sero'nun bir motosikleti vardır ve sizi gezintilere çıkarmaya bayılıyor. İkiniz bir randevuya çıkacağınız zamanlar seni motorsikletiyle götürmek için ısrar ediyor. Motorsikleti'nin kahraman kostümüyle aynı renklerle kaplaması vardır.

•UA yurtlarını çevreleyen ormanda favori bir kamp yeri vardır ve oraya her zaman bir hamak kurar. Sizi kamp randevularına götürmeyi ve arka planda yumuşakça çalan müzik eşliğinde yıldızları izlemeyi seviyor.

•Ailesi seni ölesiye seviyor, Sero'yu aile yemeklerinde  yalnız bıraktıysan, bir işin çıktıysa ve onunla gelemediysen sürekli seni soruyorlar. Her özel günü kutlamak için ailesinin evine gidersiniz. Sero'nun kardeşleri, sırtınıza binmek ve onlarla oynamanız için size yalvarır. Arka bahçelerinde buldukları parlak taşları size hediye ederler.

•Sero yeni bir dövme veya piercing yaptırdığında seni her zaman yanında götürür çünkü senin fikirlerini çok önemsiyor ve zevkine güveniyor. Hatta iki-üç tane çift dövmesi bile yaptırdınız.

•Sero'nun en sevdiği kucaklaşma pozisyonu, senin saçınla oynayabilmesi ve arada bir başının üstünü öpebilmesi için onun üstüne uzandığın pozisyondur.

•Sero yumuşak bir dom'dur, ancak sert bir dom olma potansiyeli de çok fazladır ve bu çeşitlilik, seks hayatınızı tatmin etmekten daha fazlasını sağlar.

•Sero, bağlanmanın sıkı bir destekçisidir ve arada bir seks hayatınızı renklendirmenin en sevdiği yollarından biridir.

•Sero'yu kızdırmak ya da telaşlandırmak çok zor ama bunu yaptığınızda, sanki karakteri yüz seksen derece dönüyor, dudaklarını yavaşça aşağı yönlendiriyor, hareketlerinizi engellemek için uyluklarınızı sertçe tutuyor ve çenesinden zevk suyun akana kadar seni yiyor. İşte o zaman onu sinirlendirerek bir hata yaptığını anlarsın.

•Sero kıskanç olduğunda sana kızmaz, seninle flört eden kişiye fiziksel şiddet de uygulamaz, sadece o kişinin senin kime ait olduğunu bildiğinden emin olur. Tişörtünün yakasını 'yanlışlıkla' hafifçe aşağı çeker ve göğüslerinize doğru inen morlukları gösterir daha sonra çenenden hafifçe tutarak kafanı yukarı kaldırır ve seni öper.

•Sero'nun en sevdiği pozisyonlar cowgirl, spoon, doggy (bunu genellikle sarhoş olduğu zaman tercih ediyor.) ve misyoner, biraz sıradan ve sıkıcı olabilir ama favori pozisyonları bunlar.

•Sero, içinize boşalmakta ve sizi tamamiyle doldurmakta kararlıdır, her zaman tüm menilerini size verdiğinden emin olur. Ve Sero 'breeding kink'e bile sahip değil yine de sana sahip çıkma ihtiyacı hissetmesi, sana onun olduğunu ve her zaman olacağını gösterir.

 Ve Sero 'breeding kink'e bile sahip değil yine de sana sahip çıkma ihtiyacı hissetmesi, sana onun olduğunu ve her zaman olacağını gösterir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin