•bnha reaction altmış•

5.9K 107 226
                                    




Hamileliğin boyunca nasıl davranırlardı?:

W/Aizawa Shota, Yagi Toshinori (All Might), Yamada Hizashi (Present Mic), Toyomitsu Taishiro (Fatgum), Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto

AIZAWA SHOTA

•Shota, ona söylediğinde sevinçten zıplayacak biri değil. Ancak, belinizi kavradığında, size sımsıkı sarılırken hafif bir mutluluk kahkahası attığında yakışıklı gülümsemesini göreceksiniz. Gülümsemesi bir süre kaybolmayacak. Sana her baktığında yüzünde bir gülümseme oluşacaktır.

•Çok fazla olmayabilir, ancak davranışları değişir. Sadece biraz. Dışarıdayken, özellikle kalabalıkta sırtınıza veya dirseğinize çok daha sık tutar. Babalık içgüdüleri devreye giriyor. En sevdiği sarılma pozisyonu, başını karnınıza koymuş bacaklarınız arasında uzanmaktır. Bütün gece boyunca elini karnında tutarak arkanda yatmaya alışır.

•Shota endişelerini iyi gizler. Ona en yakın insanlar bile ona tam olarak ne olduğunu söylemekte zorlanıyor. Bazen, bu iyi bir şeydir. Her şeye dayanabilecek istikrarlı bir insan. Ancak hormonal ve duygusal olduğunuzda bununla başa çıkmak zordur. Daha fazla konuşmak için kendini çok zorluyor. Yaşadığınız her şeyi anlamasının hiçbir yolu yok, ancak açıldığında, zor zamanlarda sizi ne kadar takdir ettiğini söyleyebilir. Bu yüzden neredeyse her gün yapıyor, yatmadan önce birbirini kontrol ediyorsunuz.

•Hayatının bu kadar yoğun olmasından nefret ediyor. Eh, bundan her zaman biraz nefret etti. Şimdi daha da kötü çünkü partneri hamile ve sizi doktor randevularınıza götürmesi gerekirken çığlık atan çocukların olduğu bir odaya tıkılıp kalmış durumda.

•Shota, her gece eve giderek ve her konuda size daha fazla yardım ederek yokluğu telafi etmeye çalışır. Yardımına nasıl değer verdiğinizi ama aynı zamanda onun rahatlamasına da ihtiyaç duyduğunuzu açıklayın. Eğer çok çalışırsa, bu sadece seni daha fazla strese sokar.

•Shota yeme alışkanlıklarını ve fitness rutinlerini değiştirir. Kendiniz ve çocuğunuz için iyi beslenmenizi istiyor. Kendiniz ve çocuğunuz için egzersiz yapmaya devam etmenizi istiyor. Sadece vücudunun sağlıklı olmasını istiyor.

YAGI TOSHINORI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



YAGI TOSHINORI

•Toshinori yıldız çarpmış durumda. Çok fazla düşünce sular altında kalır ve bunlarla savaşır. Çocukları sever ve her zaman bir aile istemiştir. Seninle bir çocuk sahibi olup baba olabilmek tarif edilemez bir duygudur. Ve evrenin bunlardan herhangi birini vereceğini hiç düşünmemişti.

•Ama aynı zamanda korkusu da tanımlanamaz. İnsanlar artık onun kim olduğunu biliyor; Kim bilir orada, All Might'ın zayıflığını ortaya çıkarmak için bekleyen kaç kişi vardır. Böyle düşünceler bir iki gözyaşı getirebilir. Yüzünü kavrayın ve öpün, ona her şeyin yolunda olduğuna dair güvence verin.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin