Pro hero kocandan sana pahalı bir mücevher almasını istiyorsun:W/Keigo Takami (Hawks), Taishiro Toyomitsu (Fatgum), Katsuki Bakugo
KEIGO TAKAMI (HAWKS)
•Hawks'a bir süredir istediğin bir mücevheri alıp almayacağını sorman oldukça normal bir durumdu.
•Her zamanki kaygısız tavrıyla hemen kabul eder, sahip olmak istediğiniz bir şeyi size almaktan mutlu olur. Ayrıca size güzel şeyler sunabilmekten gurur duyuyor.
•Sadece küçük bir külotla ve ona ait olan büyük beden bir beyaz tişörtle akşam yemeğini hazırlarken sizi arkadan kucaklıyor. Hawks boynunuza bir öpücük kondururken sizi hafifçe kendine bastırır, yumuşak sızlanma onun vücuduna olan arzusunu uyandırır. "Bana nasıl geri ödeyeceğini tartışalım mı..?"
•Hassas boynunuza sıcak öpücükler vermeye başlamadan önce kulağınıza fısıldıyor. Gözlerini kapatıyorsun, ellerinin utanmadan vücudunun her yerinde dolaştığını hissediyorsun, elleri boğucu bir inilti bırakmana neden olan tişörtün altına giriyorlar.
•"Yemeğimiz yanacak..Önce bunu bitirmeliyim," diye sızlanırsın ama yine de başını mutlulukla geriye yaslarsın, sonra elini onun vahşi saçlarına götürürken o göğüslerini nazikçe sıkar, dudakları boynunda asla ayrılmaz.
•Yine de isteksizce reddetmen onun için bir engelden başka bir şey değildi çünkü elini bacaklarının arasına sokup külodunun üstünde kadınlığına sert daireler ovuşturdu.
•Tencereyi bırakıp elini güçlü koluna koyduğunda, durmasını istemeden kendini ona sürttüğünde dudaklarından edepsiz bir inilti kaçtı.
•Hawks bir elini ocağı kapatmak için kullanmadan önce, "Bekleyebilir," dedi kararlı bir şekilde. Arkanı dönüyorsun ve kollarını boynuna dolarken hemen dudaklarını onunkilere değdiriyorsun.
•Dili ağzınızın içine kayar, sizi sıcak bir öpücükle yerken ve yemek masasına yaslarken belinizi tutup sizi yukarı kaldırmadan önce "Önce sugar daddy'in ile sikişmelisin." diyerek sırıtıyor.
•Ağrıyan penisini serbest bırakmak için iç çamaşırını indirmeden önce külotunu bacaklarından aşağı çekerken, utangaç bir gülümsemeyle ona karşılık veriyorsun.
•Seni acımasızca beceriyor, tırnakların omuzlarını çizerken ve yumuşak iniltilerin kulağına inlerken senin ona tutunma şeklini seviyor.
•Kalçalarını seninkilere çarparken, "Çok iyi hissettiriyorsun baby bird." diye homurdandı, amının her zaman bağımlılık yapan sürtünmesinden sarhoştu. "Böyle güzel şeyleri kesinlikle benden daha sık istemelisin."
TAISHIRO TOYOMITSU (FATGUM)•Taishiro her zaman istediğini elde etmenden mutluluk duyar, hatta bazen ondan sevdiğin şeyleri daha sık istemeni ister, çünkü senin mutlu ve heyecanlı olduğunu görmeyi çok sever.