Eğer breeding kink'e sahip olsalardı:W/Touya Todoroki (Dabi), Keigo Takami (Hawks)
TOUYA TODOROKI (DABI)
•Prezervatif takmamak için aklına gelebilecek her bahaneyi kullanır. Latekse "alerjisi var", o kadar iyi hissetmiyor, rahatsız ediyor ve çok sıkıyor,
hepsini duydun.•Sonunda pes edene kadar seni rahatsız edecek
"Tamam, sadece içime boşalma, tamam mı?"
"Söz veriyorum, bebek surat."• Ve o kesinlikle içine boşalacak. "Haha, oopps!"
•En azından B planını devreye sokup, dışarı çıkıyor ve sana ertesi gün hapı alıyor.
•Bundan sonra kesinlikle doğum kontrol hapları kullanmak isteyeceksin, çünkü Dabi prezervatif takmayı ve sona yaklaşırken içinden çekilmeyi reddediyor.
•"Sadece sevimli küçük damızlık kaltağımı güzel ve yuvarlak olana kadar doldurmak istiyorum. Bu bir suç mu?"
•Göğüslerinin sütle çok fazla şişmesini, ve kendi sütünü emdirmek için Dabi'ye yalvardığın düşüncesinden büyük bir zevk alıyor.
•Ve elbette bunu yapacak çünkü o iyi bir baba ve annesinin küçük cehennem yavrusuna bakabilecek kadar iyi olduğundan emin olması gerekiyor.
•Sadece gerçekten hamile kalmamaya dikkat et çünkü bu muhtemelen onu son görüşün olur.
Dabi seni dizlerinin üzerine çökertiyor, arkandan sana doğru sürerken mükemmel bir kavis çiziyor. Karanlık odadaki tek ses eski yatağın gıcırtısı, kalçalarına attığı tokatlar ve senin çaresiz yalvarışın.
"L-lütfen Dabi!"
"Çok sıcak ve sıkı," diye homurdandı Dabi, kıçına seni titreten hızlı ve sert bir şaplak indirdi. "Ve prezervatif olmadan her şeyi hissedebiliyorum. Ya seni hamile bırakırsam, seni küçük sürtük? Sonra ne?"
Daha hızlı hareket etmeye başlar, sanki bu düşünce onu heyecanlandırmış gibi vuruşları biraz daha özensiz hale gelir. Sözlerinin senin üzerinizde de bir etkisi olmadığını inkar edemezsin - içinden sıcak bir uyarılma fışkırırken, hayalarını kaplamak için sikinden aşağı damlıyor ve sen yüksek sesle inliyorsun.
Dabi küçük bir kıkırdama bırakıyor, sesi neredeyse inanmıyormuş gibiydi. "Bunu istiyorsun değil mi? Çocuklarımı bu kadar çok mu istiyorsun?"
Sesindeki sırıtışı duyabilir, neredeyse dalgalar halinde ondan yayılan tatmin duygusunu hissedebilirdin. Bu seni titretiyor ama başını sallıyorsun, utanç içinde yüzünü kollarına gömüyorsun.
Dabi bu utanca sahip değil ve hemen başını saçından tutup yukarı çekiyor. "Anlamadım bebeğim. İstediğini elde etmek için kelimelerini kullanman gerekecek."
Sen sızlanırsın ama o merhamet göstermez, sen sessiz kaldığında tamamen senin içinde hareketsiz kalır. Çaresizlik içinde onun etrafını sıkmaya başlarsın, yapışkan duvarlar penisine masaj yapar.
Erkekliği bu hareketine seğiriyor ama bunun dışında Dabi etkilenme belirtisi göstermiyor. Sadece sana beklentiyle bakıyor, kaşlarını kaldırıyor. "Bekliyorum bebeğim. Bana ne istediğini söylemen gerekiyor."
"Menilerini istiyorum Dabi!" hüsran içinde hıçkırırsın ama o cezalandırıcı hızına hemen geri başladığında çok minnettar olursun. "Ona ihtiyacım var! Sana ihtiyacım var!"
"Siktir, evet, öyle" diye homurdandı, sırıtışı genişledi.
"Bu küçük delik tamamen benim değil mi? Hoyratça kullanmak, sikmek ve üremek için."