KEIGO TAKAMI (HAWKS)
Birkaç aydır iki numaralı Pro-Kahraman Hawks'ın ajansında çalışıyordunuz ve herkes baharın yoğun bir ay olacağı konusunda sizi uyardı.Seni, Keigo'nun sürekli yokluğu ve eğer ajanstaysa yukarı çıkıp onunla konuşmaman gerektiği konusunda uyardılar. Kimse nedenini gerçekten bilmiyordu ama Hawks baharları sürekli sinirliydi.
Öyle ki, çalıştığı günlerde, kimseyle herhangi bir iletişim kurmamak için çoğunlukla kendini ofisine kilitlerdi.
Yine de, uyarılarını çok ciddiye almadın. Orada çalıştığınızdan beri Keigo ile birkaç kez konuşmuştunuz ve her etkileşiminiz çok hoştu. Diğer iş arkadaşlarınızla kurduğu iletişim bile çok güzeldi. Dürüst olmak gerekirse onun içinde kaba bir tarafın olabileceğini düşünmedin.
Ancak o sabah vardiyanız için binaya girdiğiniz anda düşünceleriniz değişti.
Havadaki gerilim yoğundu ve çalışma katınıza giden asansörden çıkar çıkmaz yüzünüze tokat gibi çarpıyordu. Herkes her şeyin yolunda olduğundan emin olmak için etrafta koşuşturuyordu. Kendi odanıza giderken, yanından geçtiğiniz herkesin sürekli çalan telefonları ve "Kusura bakmayın bugün yok" diye hafif mırıltılar kulaklarınızı doldurdu.
Kesinlikle şok oldun. Görünüşe göre herkes çift vardiya çalışıyor, diğer kahramanlara çağrı yapıyor ve aşırı miktarda evrak işlerini halletmeye çalışıyorlardı.
Masanıza oturarak önce e-postalarınızı gözden geçirmeye karar verdiniz, görünüşe göre gelen kutunuz normalden daha fazla e-postayla doldu. Daha sonra yanıtlamak için önemli olanlara yıldız koyarak hepsini hızlı bir şekilde okursunuz.
İlkbaharın ne kadar iş getireceğini ciddi şekilde hafife almıştın.
Parmaklarınızı çıtlatarak, o gün işten ayrılana kadar her şeyi bitirmiş olmayı umarak öfkeyle yazmaya başladınız, ama her şey yoğun görünüyordu. Belki de bugün düşündüğün kadar çabuk geçmeyecekti.
Dikkatinizi dağıtan herhangi bir gürültüyü engellemek için kulaklıklarınızı taktınız ve hızınızı artırarak çalışmaya devam ettiniz, ancak iş günü sona ermeye başladığında, her şeyi akşam 5'ten önce halletmenizin hiçbir yolu olmadığını biliyordunuz.
Kimsenin bunu yapabileceğinden emin değildin ama şaşırtıcı bir şekilde, saatler sonra binada kalan tek kişi sendin.
Belki yarım kalmış bir işi sabaha bırakamama alışkanlığınız yüzündendi, belki de bilinmez bir kaderdi sizi orada tutan.
Keigo o zamanın tekrar geldiğine inanamadı. Tüm varlığıyla bahardan kesinlikle nefret ediyordu. Bu onu kahramanlıkta işe yaramaz hale getirdi, huysuzlaştırdı ve en kötüsü, her saatin her dakikasında inanılmaz derecede azgın yaptı.