TATTOO ARTIST! AIZAWA SHOTA
Aizawa ile ilk tanıştığınız zaman, arkadaşınız Nemuri'nin bacağına yaptıracağı dövme için üç seanstan ikincisine onunla gitmeye karar verdiğiniz zamandı. Son dört yıldır planladığın dövmeyi sonunda yaptırabilmen için en sevdiği sanatçılardan biriyle randevu alabilmişti.Ama onun yanında konuşamadın. Uzun siyah saçlarını geriye doğru toplamış, kirli sakalları çenesini kaplamış ve siyah gözlerini karaladığı her neyse ondan yukarı kaldırmış halde gördüğünde, suskun kaldın. Nemuri, onu her zamanki abartılı heyecanıyla selamladı ve o da homurdanarak 'merhaba' dedi. Karalamayı bitirdi, gözlerini kaldırdı, seninkilerle buluştu ve kolunu yukarı kaldırdı. Kolları koyu mürekkeple çizilen birçok güzel dövme ile doluydu.
"Merhaba Aizawa. Geri döndüm ve bir arkadaşımı da getirdim." Nemuri, uzun sarı saçlı başka bir sanatçıya atladı.
"Hizashi, hazır mısın? Çünkü ben hazırım."
"Kesinlikle evet." Adam ona bakıp yanındaki sandalyeye hafifçe vurdu. Saçını alçak bir atkuyruğu yapacak şekilde topluyor, Nemuri yere çökerken sırıtıyordu.
Nemuri sanatçıyla sohbet ederken, Aizawa atmosferdeki ani değişimden tamamen etkilenmemiş görünüyordu. Gözleri senden hiç ayrılmadı.
"Y/n, değil mi?"
"Evet." Ellerin arkandaydı, kendini toparlamak için tırnakların avuçlarına batıyordu. "Benim."
"İstediğin bu dövme hakkında konuşalım."
Nemuri'nin yaptığı bir konsept taslağını ona gösterirken yanında oturmak zordu. Dizleriniz masanın altından birbirine değiyordu ve gerçekten güzel kollarında görünen tüm farklı dövmelere bakmaktan kendinizi alamıyordunuz.
"Bu senin ilkin, değil mi?" Esere baktı. "Nereye istiyorsun?"
"Omuzuma." Kürek kemiğine dokundun ve o bir kaşını kaldırdı.
"İlk dövme için acı verici bir nokta."
"Evet biliyorum. Nemuri bana çizelgeleri gösterdi." Boğazını temizledin ve omuzlarını silktin. Dizi seninkine karşı çok sıcaktı. "Portföyüne baktım, bu yüzden buna eklemek istediğin herhangi bir şey varsa, sana güveniyorum."
Aizawa bir kez başını salladı ve seni taburede döndürdü, bu ani hareketle neredeyse yerinden sıçramana neden olacaktı. Sırtının ortasını iterek daha dik oturmanı sağladı ve elini kürek kemiğinin üzerinde gezdirdi. Sağınızda küçük bir ayna vardı ve başparmağı omurganızın ortasına dokunurken gözlerini kıstığını gördünüz.
Kolsuz atletiniz, omzunuzu tamamen gösterecek kadar arkada yeterince alçaltılmıştı ve eldiven giymediği için elinin her pürüzlü noktasını hissediyordunuz.