DILF! HITOSHI SHINSO
Çarşamba gecesiydi ve yarın olan önemli bir sınava çalışmak için tüm öğleden sonra odanda tıkılıp kalmıştın. Rahat kıyafetlerinle yatakta yüz üstü uzanıyorsun. Yarına hazır olduğundan emin olmak için son notlarını gözden geçirirken iç çektin.Bir mesajın geldiğini haber veren bildirim sesi senin konsantrasyonunu bozar ve sinirden inlemene neden olur. Ancak mesajın kimden geldiğini gördüğünde, liseli bir aşık gibi, içinde sersemlik hissetmekten kendini alamazsın.
Ateşli komşun ve neredeyse bir yıldır birlikte olduğun adam Shinso'dan.
Son iki haftadır birbirinizi fazla göremiyordunuz; sen üniversite derslerinle ve finallerle boğuşuyordun. O harika iki çocuğu ve yoğun kahramanlık hayatıyla meşguldü, bu yüzden birbirinizi özel olarak hiç göremediniz.
Tek iletişiminiz, birbirinizin evlerine kısa uğramalar ve o devriyedeyken yaptığınız telefon konuşmalarıydı. Onu her gördüğünde, onun hoş dokunuşunu ve ilgisini, seninkilerin üzerindeki yumuşak dudaklarını ve onun için ne kadar iyi olduğunu fısıldarken sana tapan sarhoş edici ellerini özlüyordun. Karnında oluşan kelebekler yüzünden sırıtırsın.
Son sınavın yarındı ve birkaç gündür, yakında tekrar gerçek anlamda buluşacağınızı umuyordun. Onunlayken her şeyi atlatabilirmiş gibi hissediyordun ve şu anda buna çok ihtiyacın vardı.
12.07: Hey! Hala ayakta mısın?
12.07: Merhaba! Evet, yarınki sınavım için bazı notlara bakıyorum...
12.08: Doğru, son sınavının yarın olduğunu unutmuşum. İyi şanslar bebeğim. Yarın sınavın bittiğinde bana mesaj at erken çıkabilirsem birlikte yemek yeriz.
12.08: Evet elbette! Bu saatte mesaj atmanın başka bir nedeni var mı?
12.09: Çocukları uyuttum ve seninle biraz vakit geçirebiliriz diye düşünmüştüm. Ama seni rahatsız etmek istemiyorum. Biraz daha çalış bebeğim. İyi bir uyku çek! Yarın olan bu sınavı geçeceğini biliyorum çünkü sen benim akıllı kızımsın.
Sana 'akıllı kızım' dediğinde midenin bulandığını hissettin. Haklıydı. Yarınki sınavı kesinlikle geçecektin çünkü haftalardır çok çalışıyordun ve bu konuyu avucunun içi gibi biliyordun.
Bir molaya ihtiyacın vardı; bunu haketmiştin. Ve haftalardır çalışmanın ödülü olarak Shinso'yu istiyordun.
12.10: Seni görmek istiyorum. Dört duvar arasında delirmek üzereyim. Dışarıda buluşalım. Üstümü değiştirmem gerekiyor, birkaç dakikaya aşağı inerim.
12.12: Tamam her zamanki yerde bekleyeceğim seni bebeğim.
Shinso ile olan "randevu" için daha uygun ve basit kıyafetleri üstüne geçirdin. Mışıl mışıl uyuyan ev arkadaşlarını uyandırmamaya dikkat ederek, sessizce, parmak uçlarına basarak kapıdan çıktın.