•bnha one-shot altmış bir•

6.1K 92 158
                                    




HANTA SERO

Hiçbir dilde Sero Hanta'yı tanımlamak için yeterli kelime olduğunu düşünmüyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hiçbir dilde Sero Hanta'yı tanımlamak için yeterli kelime olduğunu düşünmüyorsunuz. O senin en iyi arkadaşın, dünyadaki en sinir bozucu ve çileden çıkaran kişi ve muhtemelen tanıdığın en ateşli adamdı. Onunla ilk tanıştığınız zamanı hatırlıyorsunuz, sınıflarda birinin arka kısmında oturuyordun ve tüm sandalyelerin arasından sizinkinin yanındakine oturmayı seçti.

Sınıf çok büyük değildi, bu yüzden bir sürü boş yer vardı, ama yanınıza oturdu ve şu anda sahip olduğunuz arkadaşlığı oluşturdu. Her ne kadar arkadaşlık, Sero ile olan ilişkinizi tanımlamak için kullanılabilecek karmaşık bir kelime olsa da. Seninle sürekli flört ediyor, tanıştığından beri yapıyor ama yaşadığı değişimler yavaş yavaş flörtöz konuşmanın sana bir şeyler hissettirmesine neden olmaya başladı.

İlk yılla karşılaştırıldığında, o farklı bir insan. Hala biraz zayıftı, ama kasları, etrafında her zaman gömleksiz dolaştığından kolayca fark ettiğiniz bir şeydi. Birkaç dövmesi var, bir tanesi kolundan aşağı iniyor, kulağının hemen altında boynunda bazı anlamlı sözler vardı.

Ve sonunda dilini deldirdi, ki bunu yapmak zorunda değildi ve yapmamasını diledin çünkü bu sadece senin için işleri daha da kötüleştirir. Ve her zaman taktığı altın zincire bakarken gözlerini yakalarsın, aniden kendini bu konuda pek de hoş olmayan şeyler düşünürken bulduğunda gözlerini hızla başka yöne çevirirsin.

Kendine güveni arttı, sen de öyle, ama bu güven kimsenin gözünden kaçmadı. Özellikle kampüsteki tüm kızların. Biliyorsun, sen de bir kızsın, ama kendine güveni ve kendini taşıma şekli, yatakta harika olduğunu gösteriyor. Elbette bilemezsin ve gerçekten biriyle yatıp yatmadığını bile bilmiyorsun. Sana bu tür şeylerden hiç bahsetmedi.

İkna olmuşsunuzdur ya da sizi asla bir arkadaştan başka bir şey olarak görmeyeceğine kendinizi inandırmışsınızdır ve çok fazla düşündüğünüzde bu midenizi bulandırıyor. Senin liginin dışında olduğundan eminsin ve seninle flört etmeye devam etmesine rağmen, diğer kızlarla etkileşim şekli seninle etkileşim biçiminden farklı, bu yüzden onun aslında senin flört etmediği sonucuna vardın.

Bunu fazla önemsememeye çalışıyorsun. Her şey klişe gibi olmak zorunda değil. Bu sadece senin ve en iyi arkadaşın birbirinize aşık olduğunuz bir hikaye değildi. Onu tanıdıktan ve onun hakkında bu kadar uzun süre güzel şeyler hissettikten sonra, bu hisler bir nevi uyuştu. Artık sizi gerçekten etkilemiyorlar, ancak arada bir kilit altından çıkıyorlar ve onları tekrar aşağı itme aşamasından geçmeniz gerekiyor.

Arkadaşlarınız ikinizle de ilişkiniz hakkında sürekli dalga geçiyor, ama siz bunu her zaman inkar ediyorsunuz, oldukça inatçı bir şekilde. Çünkü belli ki seni bu şekilde sevmiyor ve asla sevmeyecek. Seninle alay ettikleri şey temelde imkansız ve asla olmayacak.

Mina'nın evinde başka bir film gecesi, sen ve Sero vardığınızda her zamanki çete zaten oradaydı. Sero sizi hemen ikili kanepeye çeker, mobilyalar ikinize de sığacak kadar büyüktür, ancak bu, pratikte onun üzerinde oturduğunuz anlamına gelir.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin