PRO HERO - EX HUSBAND! MIDORIYA IZUKU
Midoriya Izuku harika bir adamdı.Her zaman insanların iyi tarafını görürdü, yardım için sessiz çığlıklar atan insanları duyar ve onlara yardım ederdi. Şefkatliydi, bir kötü adamla bile empati yapabiliyordu. Onun için üzülebiliyordu. Yüzündeki mükemmel gülümsemeyle dünyayı aydınlatıyordu. Ve pro kahraman olduğu zaman bu özellikleri hızla yükselmesine neden oldu. Çok kısa bir sürede bir numaraya yerleşti ve sadece Japonya'ya değil, tüm dünyaya umut ışığı oldu.
Ama maalesef ki bunlar bir evliliği yürütmek için yeterli özellikler değildi.
İkinizde lisede tanışmıştınız, sen destek sınıfının en parlak öğrencisiydin. Ve Midoriya ise sürekli yeni gelişmeler için yanına geliyordu. O mükemmel gülümsemesi seninde kalbini fethetmişti. Liseden mezun olduktan kısa bir süre sonra evlenmiştiniz. Ama bu peri masalı gibi olan hayatınız sadece iki sene sürebilmişti.
Midoriya kahramanlık işini senden daha fazla önemseye başladı. Eve çok geç saatlerde geliyor bazen ise hiç gelmiyordu. Onu her zaman destekledin. Bir numara olmak için ne kadar çok çalıştığını ve çabaladığını biliyordun. Sivilleri kurtarma, evrak işleri, özel kurtarma operasyonları, kötü adam baskınları en küçük bir şeyde bile herkes onu arıyordu.
Ve bunlar çok kısa bir sürede bir numaraya yükselmesine neden oldu. Onun kahramanlık işi ne kadar iyi giderse sizin evliliğiniz o kadar kötü gitmeye başladı. Artık ajansta bile yüzüne bakmıyordu bazen minik öpücükler veriyor ve bir sonraki görevi için koşturarak çıkıyordu. Evde tek başına yaşıyor gibiydin, Midoriya bazen görevde oluyor bazen ise ajansta uyuyordu. Sadece kıyafetlerini değiştirmek için eve uğrardı.
Ona ne zaman kendini çok yorduğunu, seni ve kendisini ihmal ettiğini söylesen minik bir gülümsemeyle baş onayı veriyor ve daha çok dikkat edeceğini söylüyordu.
Ama bu hiçbir zaman olmadı.
Buna daha fazla dayanamazdın. Sen yokmuşsun gibi davranıyordu. Duygularını anlamaya çalışmıyor ve sen ne duymak istiyorsan o an onu söylüyordu. Mükemmel kahraman herkesin hayatını aydınlatırken seninkini giderek mahvediyordu.
Ve bir gün elinde boşanma davası kağıtları ile onun yanına geldin. Her şey iki imza ile bitmişti.
"Selam y/n! Deku seni çağırıyor acil olduğunu söyledi." Deku'nun sekreteri atölyene girerken sana seslendi.
"Selam! Üzgünüm şu anda bir şeyle uğraşıyorum ona gelemeyeceğimi söyle." Yeni başlayan bir stajyerin bacak desteği ile uğraşırken çalışma masanın arkasından kadına seslendin.
"El desteği tutukluk yapmış, yarın akşam yeni bir göreve gidecek ve ne kadar kısa sürede tamir olursa o kadar iyi kontrol edebilirim diyor." Senin masanın üstündeki şeyleri eline alıp incelerken açıklama yaptı.