TODOROKI SHOTO X HOUSEWIFE! READER
Normal bir ev hanımı olmakla pro-kahramanla evliyken ev hanımı olmak arasında büyük bir fark vardı.Sabahları, kalkıp kahraman kostümlerindeki veya normal kıyafetlerinde olan kanı veya genellikle çamuru temizleyerek hazırlamaktan ibarettir. Çamaşır makinesi ancak bu kadarını yıkayabiliyordu. Sonrası için çoğu zaman Shoto'nun yardımlarıyla kahvaltı ve öğle yemeğini hazırlamak ve bazen de uzun saatler boyunca akşam yemeğini hazırlamaktan ibaretti.
Shoto Todoroki'nin eşi olmak aynen böyleydi, Shoto basit ve kolay bir programa alışıktı. Size fazla yük olmak istemiyordu ve gerçekten yüklü miktarda bir maaş aldığı için çalışmamanıza aldırış etmiyordu.
Evliliğinizde aslında her şey kolaydı. Dışarı çıkıp bir şeyler yapar, eğlenir ve daha fazlasını yapardınız, ancak yalnızca Shoto Todoroki'nin karısı olarak bilineceğiniz bir işte çalışmak sizi rahatsız ederdi. Siz ikiniz nişanlıyken bile kesinlikle öyleydi. Evlendikten ve ikiz bebeklerinizin doğumundan sonra nasıl olacağını tahmin bile edemediniz.
Onunla yemek hazırlamak, evden ayrılırken ona kocaman bir öpücük verip şans dilemeye kadar, tatlı bir düzeniniz vardı ve bu hep böyleydi, bugüne kadar.
Tuhaf bir şeyden dolayı bugün her şey ters gitti. Geç kalktınız, Shoto öğle yemeğini alamadan ayrıldı, dışarı çıkacağınız için ikizleri bırakacağınız arkadaşınıza geç kaldınız, Shoto'nun en sevdiği soba markası olduğu için ona almak istediğiniz soba'yı bulamadınız ve son olarak... ev bir enkazdı. Dağınıktı. Bebek oyuncakları, battaniyeler, kirli kupalar ve daha fazlası etrafa saçılmıştı, daha da kötüsü, çamaşır odasına bile girmemiştiniz.
Beş aylık ikizleriniz mama sandalyelerinde oturmuş, siz onları gelişigüzel beslerken bezelye püresini ağızlarında şapırdatıyorlardı. Ama şu anda onlarla oynayacak enerjin yoktu. İkizleri alırken yağmur yağmıştı bu yüzden kıyafetlerin ıslaktı. Akşam yemeğini hazırlamak için acele ettiniz çünkü Shoto, özellikle ikizler doğduktan sonra eğer vardiyası yoksa seni yalnız bırakmamak için her zaman saat altı gibi gelirdi.
İkizler heyecanlanırken kapının açılıp kapandığını duydunuz. Gözleri, onlara küçük bir gülümsemeyle bakan babalarına döndü.
"Eve hoş geldin, eminim açsındır! Bugün öğle yemeği yemedin." hızlıca söyledin, küçük mutfak masasından kalkıp ona doğru yürüdün.
Parmak uçlarında yükseldin ve dudaklarını öptün ama evin etrafına nasıl baktığını fark ettin. Endişeli ve şaşırmış ifadesine kıkırdarken, "Burada ne oldu?" dedi.
"Evet, bugün benim günüm değildi. Ben...benim kendimi toparlamak için fazla şansım olmadı." Elini tutmadan önce açıkladın.
"En sevdiğin soğuk soba'yı yaptım." İkizler onun dikkatini çekmek için ciyaklarken, bekleyen yemeği işaret ederek hemen bahsettin.