Onunla ilk öpüşmeniz nasıl olurdu?:W/Touya Todoroki (Dabi), Tomura Shigaraki
TOUYA TODOROKI (DABI)
•İlişkinizin başladığından beri bu anı bekliyordu.
•Onunla bir sevgili ya da karşılıklı çıkar sağlayan bir arkadaş olarak ilişkiye girersen, senin dudaklarının ona karşı nasıl hissettirdiğini merak eder.
•Utangaç biriyseniz ve buna rağmen önce onu öpmeye çalışırsanız, ona büyük bir ego artışı sağlarsınız.
•Öte yandan, o kadar utangaç değilseniz ve önce onu öpmekte tereddüt etmezseniz, onun aklında on kat daha ateşli olursunuz.
Söylemeye gerek yok, eğer henüz öpüşmediyseniz, bu, ilişkiye çok uzun zaman önce başlamadığınız anlamına gelir çünkü bu adam büyük olasılıkla seni sürekli ateşli öpüşmelerin içine çekerdi.
Bu sefer farklı olan şey, geceyi birlikte geçirdiniz. Yataktan ilk kalkan sensin, oysa Dabi henüz kalkmadan sana tembelce bakıyor.
"Tamam hadi ama bütün gün orada kalmayacaksın değil mi?" Dabi'yi kızdırmaya ve onu yataktan çıkarmaya çalışırsın ama bu sadece yatağın üzerine daha çok yayılmasını sağlar.
"Pekala, bu planım olabilir, biliyorsun." Omuz silkiyor ve sana alaycı bir sırıtış gönderiyor.
Gözlerini biraz devirirsin ve kolunu tutacak kadar yaklaşırsın, hemen onu kaldırmaya çalışırsın ama o seni tekrar yatağa çeker. Tabii ki kollarını beline dolayarak sana kaçma şansı vermezdi.
"Diğer salakların yüzlerini bu kadar erken görmek içimden gelmiyor." Mavi gözlerini sizinkilere dikiyor, açıkça dikkatinizi çekmek istiyordu. "Ve sırf sabah olduğu için böyle kaçabileceğini sanıyorsan..."
"Kaçtığımı kim söyledi?" Mırıldanırsın, odaklanmış bakışları altında bir şekilde biraz utangaç hissedersin. "Kaçıyor olsaydım seni kaldırmaya çalışmazdım, değil mi?"
"Sanırım hayır." Sırıtışı sadece eli sırtınızda gezinmeye başladığında genişler. "Ama ben söyleyene kadar gitmiyorsun."
Başını omzuna yaslamak için hareket edersin, yakın zamanda kalkmayacağınızı anlarsın, Dabi elini çenene koyar. Tek kaşını kaldırıyor, bu da onun bakışlarıyla biraz kafanın karışmasına neden oluyor.
"Ne? Bana neden öyle bakıyorsun?"
"Dün bir sonraki adımı atmaya çalışan biri için, şu anda hiç çaba göstermiyorsun bile." Ancak, bir an bile tereddüt etmeden dudaklarını sizinkilerle buluşturacağı için daha fazlasını söylemenize izin vermezdi.
Ve adamım, onunla ilk öpücük bile muhtemelen zorlu bir yolculuk olurdu.
Dabi'nin ne yaparsa yapsın geri adım atmadığını ve bunun senin için de geçerli olduğunu biliyoruz. Ciğerlerinizdeki tüm havayı dışarı atmak için dudaklarını yeterince tutkuyla hareket ettirirken, elleriniz şaşkınlıkla omzunu sıkılaştırır. Öpücük aniden alevlenmeye başlarken başınızın dönmesi sadece bir dakika sürer.
Dabi geri çekilirken bile, yüzündeki bu kendini beğenmiş ifadeyle nefesinizi tutarken sırıtışı dudaklarından hiç gitmiyor.
"Ne? Başa çıkamayacak kadar çok mu ateşli?" Alay ederdi, seni kızarmanı sağlar ve kaşlarını çatardı. "Ya da belki de yeterince ateşli değildi?"
"Kapa çeneni..." diye mırıldanırsın, o seni başka bir öpücüğün içine çekmeye başlamadan önce.
Dabi gidebileceğinize karar vermeden ve o tatmin olmadan ayrılamayacağınızı söylemeye gerek yok.