DILF! KATSUKI BAKUGO X READER
Eve döndüğünde seni kanepede uyurken bulması Katsuki için tatlı bir sürpriz olur. Yorucu bir kahramanlık gecesi onu bitkin bıraktı, hala damarlarında dolanan adrenalini hissedebiliyor. Seni görmek kalbinin göğsünün sınırları içinde çok hızlı çarpmasına neden oluyor, penisi kahraman giysisinin elastik kumaşına karşı seğiriyor.Burada olmamalısın.
Saatler önce gitmiş olman gerekiyordu, sana göz kulak olman için para ödediği minik kabadayı çocuklarının sevimli küçük pantolonlarının olduğu valizleriyle eski karısına teslim ettikten sonra burada olmaman gerekiyordu. Bunun yerine, karnınızın üzerinde yatıyor, yüzünüzün altına sıkıştırdığınız bir yastık vardı, elbisenizin eteklerini kıçınızın kıvrımını ve uyluklarınızın görülebileceği kadar kıvrılmıştı.
Haberler düz ekranda oynuyor, kahramanca eylemlerinin haberleri sunuluyordu. Nemli teninin üzerinde televizyondan gelen ışık kürek kemiklerinin ve yayılmış bacaklarının arasında dans ediyordu.
Katsuki'nin elleri sana dokunmak için can atıyor. Parmaklarını seğiriyor, yumuşak tenine ve külotunun pamuğuna dokunmamak için çok büyük çaba harcıyordu.
Onu yeterince uzun süre cezbettiniz, neredeyse bir yıl boyunca bebeklerini kucağına aldın, sabahları gömleklerin ve aptal küçük şortlarınla onları besleyip giydirmek için koşturarak geçirdin. Neredeyse yatılı bir dadısın, fazla mesain için seni özel bir şeyle ödüllendirebilirdi.
Uyuyan bedeninin önüne çömelmeden önce eldivenlerini ve maskesini kapının yanında çıkarır. Kirpiklerinin gölgesinin yanaklarına düşmesi, dudaklarının ne kadar parlak ve dolgun olduğu, cildinin ne kadar pürüzsüz olduğu - hepsi ona ne kadar yaşlı olduğunu hatırlatıyordu. Bakugo'nun yüzünde bazı yara izleri vardı, göz kenarlarında kaz ayakları oluşmaya başlamıştı ve kalın kaslarını kaplayan yara izleri vardı.
Ve senin ona karşı bu kadar genç olman sadece seni daha çok iştah açıcı yapıyor. İzin verirsen sana birkaç şey öğretebilirdi.
Katsuki parmaklarını kulağınızın yanında tutuyor, avucunda uyanmanızı ve ona parlak gözlü bir av gibi bakmanızı sağlayan ufak bir patlama kıvılcımını yaratırken sırıtıyor.
"Beni televizyonda izledikten sonra tatlı rüyalar mı görüyorsun, ufaklık?"
O kadar şaşkınsın ki göğüslerin inip kalkıyor, elbisenin bir askısı kolundan düşüyor.
"Siktir, çok üzgünüm efendim, tanrım geç olmuş olmalı, ben-"
"Söyleyeceklerini kendine sakla, sorun değil. Ve şu efendim saçmalığını da kes, bundan hoşlanmadığımı biliyorsun." Çünkü bu ona kendini yaşlı hissettirir, sana para ödediğini ve senin üzerinde tuhaf bir otoriteye sahip olduğunu hatırlatır. Otorite yanı umurunda değil, hatta onu biraz seviyor çünkü her zaman güçlü olmayı sevmişti, ama biraz yaşlı olması egosunu eziyor.