SHOTA AIZAWA
Bir saattir onun kucağında uzanıyorsun. Parmaklarını tekrar ve tekrar boğazından aşağıya gönderiyor. Bu ana geldiğin zaman gözlerini kapalı tutman gerektiğini biliyorsun,kendi salyan artık tüm yüzünü kaplıyor. Maskara gözlerinin altına bulaşmış, dudakların kıpkırmızı ve şiş. Oksijen eksikliğinden şişmiş dudaklar...Aizawa seni böyle görmeyi gerçekten seviyor. Sıcak ve sıkı ağzına soktuğu her şeyi alırken olan dağınık ve itaatkar ifadeni seviyor. Bazen ağzını ve boğazını zorlayan bir dildodur. Diğer zamanlarda onun büyük siki. Ama en sevdiği ve mutlak favorisi salyalarınla veya zevk suyunla kaplı olan parmakları.
Uzun ve kalın parmaklar. Kahramanlık işlerinden dolayı nasırlı büyük eller. Yüzüklerini taktığı zaman parmakları senin ağzını veya sıcacık içini doldurduğunda hem acıdan hem de zevkten çığlık atmana tepinmene ve ağlamana sebep olan parmaklar.
Şu anda ise orta ve işaret parmağı ağzının inanılmaz sıcaklığının keyfini çıkarırken güzel, pembe diline masaj yapıyor. Ama asıl eğlence, diline bastırıp ağzını tamamiyle açıp boğazına baktığında başlar. O iki parmağını boğazına doğru kaydırırken üçüncü parmağını ekler ve tam anlamıyla seni nefessiz bırakır, parmaklarıyla boğazını siker.
İlk başta ağlarsın. Öksürmeye ve öğürmeye çalışıyorsun, ellerini kolunu kavramak için yukarıya kaldırıyorsun ve onun kolunu zayıf bir şekilde tırnaklıyorsun. Aizawa'nın parmaklarında leziz ve mükemmel tükürük baloncukları oluşuyor, tamda umduğu ve görmek istediği şey bu.
Bazen parmaklarında olan tükürük gölünü kendi ağzına akıtıyor ve onu itaatkar bir şekilde bekleyen diline tükürmeden önce kendi salyasıyla karıştırıyor. Diğer zamanlarda, meme uçlarına işkence yapmak veya zaten çok ıslak olan kadınlığının içine daldırmak için parmaklarını kullanır.
Bazen ise parmaklarındaki tükürüğünü yüzüne yayar. Teninin daha da parlak olmasını ve maskaranın daha da akmasını sağlar. Bu halde bu kadar seksi görünmemen gerektiğini biliyor ama pantolonundaki ağrıyan ereksiyonu kesinlikle aynı fikirde değil.
"Sikilmek mi istiyorsun bebeğim?" Sana doğru eğiliyor ve yanaklarını birbirine bastırarak her bir yanağı yavaşça tokatlıyor. Küçük bir sızlanma ile başını sallıyorsun ve o dudaklarını bir kez daha aralıyor. "Evet ha? Bir kere daha ver bebeğim. Babacığına bir kere daha."
"T-tamam" çok kibarsın ve itaatin sana bir ödül kazandırıyor: eli boğazını sarıyor -hala salyanla kaplı yüzüklü elleri- ve sıkıyor. Yüzünü kırmızıya çevirecek kadar, nefes almanı kısıtlayan, gözbebeklerin fal taşı gibi açılırken ona bakmak için hafifçe geriye kayan gözler.
Ve siktir, o bu görüntüyü çok seviyor.
"Siktiğimin külodunu çıkar." boynunun etrafındaki tutuşunu gevşeterek, parmakları tekrar boğazından aşağı inmeden önce kısa bir nefes almana izin veriyor.
Boğazın, Aizawa'nın parmaklarının izinsiz girişine karşı tamamiyle uyuşmuş ve öğürme refleksin artık yok. Sanki yeterince parmaklarını ıslatamıyormuşsun gibi daha da derinlerine sokuyor.
"Önce sıcak ve küçük amını güzelce ıslatman gerek." Az önce sana emir verdiği gibi külodunu aşağı indiriyorsun.
"Aferin kızıma." diyerek parmaklarını ağzından çekiyor.
Sözleri kalbinin teklemesine neden oldu ama klitorisine anında indirdiği şaplak ile kalbinin duracağını sandın. İkinci bir tokat attığı zaman aklındaki sis gitti ve çığlık attın.
"Ne kadar tatlı ve küçük bir amcık, bunu seviyorsun değil mi minik bebeğim?" Tekrar tokatlıyor, salya ve zevk suyu ile kaplı dört parmak aynı anda klitorisin ile temasa geçiyor ve seni yerinden zıplatıyor.
Dudaklarına yansıyan gülümsemesini görüyorsun ve belirsiz bir şekilde olan kıkırdamasını duyuyorsun, sen boşalma eşiğine gelene kadar klitorisine tokatlamayı bırakmıyor.
"Tatlı kız sadece bununla boşalacak mı?"
Başını sallıyorsun, başka bir şey yapamıyorsun çünkü parmaklarının her temasında acı veren zevke odaklanmış durumdasın.
"Bana çok muhtaçsın bu çok tatlı." sana son bir kez vuruyor ve seni okşamaya başlıyor. Zonklayan klitorisini hızla ovuşturuyor ve güzel yüzünün orgazmın kıyısında gezerken buruşmasını dikkatle izliyor.
"İşte bu, işte benim güzel kızım. Benim büyük sikimi kendi zevk suyunla kapla ve ödülünü kazan."
Onun penisini arkanda hissediyorsun ve inlemeden edemiyorsun. Bacakların titreyene ve yürüyemeyene kadar zevkin şiddetli dalgalar halinde seni parçalamasına izin veriyorsun.
"İyi kızlar becerilir, değil mi bebeğim?"