•bnha one-shot doksan beş•

5.5K 111 246
                                    








TOUYA TODOROKI  X  VIRGIN! READER


TOUYA TODOROKI  X  VIRGIN! READER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Sadece tinder falan kullan.'' dedi Nejire, kahvesinden bir yudum alırken, bu konuda çok rahat bir şekilde konuşuyordu. "Bugünlerde herkes orada birini buluyor." diye ekledi, bunun yardımcı olacağını umarak.

"Bilmiyorum, bu pek benim tarzım değil." diye yanıtladın, içeceğindeki pipetle oynayarak. Tüm bu flört uygulamalarına karşı bir ön yargın yoktu ama orada uygun birini bulabileceğine gerçekten inanmıyorsun.

Pekala, ilk etapta uygun birine ihtiyacın yoktu. Ne de olsa bir ilişki aramadın, sadece ilk seksini yaşayabileceğin birini arıyordun. Seni sonsuza kadar bir noktada tutuyormuş gibi hissettiren o lanet ilk seks.

Hoşlandığın birini her bulduğunda, çok uzun süre beklersin, onun iyi olduğuna ve bekaretini onunla kaybetmeye değip değmeyeceğini görmeye çalışırsın. Elbette, zamanlar eskisinden farklı ve elbette, bekaretini kaybetmek artık özel bir şey değil ama yine de onu hiç tanımadığın biriyle kaybetmek istemiyordun.

Nejire'yi tanıdığın için, ona gerçek niyetinin ne olduğunu söylesen, seni tinder'ı yüklemeye daha çok zorlardı ve sen bunu gerçekten hiç istemiyordun.

Eve gittiğinde, kendini sahip olduğun tüm olasılıkları düşünürken buldun. Bir kalem ve kağıt aldın, birkaç kez göz kırpıp dudağını ısırırken bekaretini alabilecek olası adayların isimlerini yazdın.

"Lanet olsun!" diye küfrettin, telefonunu alırken agresif bir şekilde kağıdı yırttın, tanıdık kişiyi ararken, ona hayal kırıklıkların hakkında bağırmaya hazırsın. Belki de en iyi arkadaşına, uzun süredir canını sıkan sorunu anlatırsan iyi bir tavsiye ile yardımcı olabilirdi?

Ne de olsa Touya hiçbir zaman senin gibi bir sorun yaşamadı.

"Hey güzellik!" karşı hatta her zaman çok çekici bulduğun boğuk sesiyle seni karşıladı ve o an aklına çılgınca bir şey geldi. Daha önce hiç düşünmediğin bir şey.

"Sana bir şey sormam lazım." diye tükürürsün, odanda sinirli sinirli dolaşırken.

"Tabii, ne oldu?" diye sordu en iyi arkadaşın, davranışında bir tuhaflık olduğunu sezerek.

Artık ne yapacağından emin değilsin, bir dakikanı ayırdın, kelimelerini kafanda oluşturdun ve 'onları gerçekten söylemeli miyim yoksa Touya'yı rahat mı bırakmalıyım' Diye düşündün.

"Benimle seks yapar mısın?" Utanarak gözlerini kısıp nefes verdin.

"Affedersin?!" Touya aniden sorduğun soru karşısında şok geçirerek nefesini tuttu. "Sen delisin." diye ekledi yüksek sesle gülerek, muhtemelen ona bir şaka yaptığını düşündü.

"Hadi Touya, lütfen." diye yalvardın, kendini yatağa attın, yastığa bağırmaya hazırdın.

"Kahretsin, git soğuk bir duş al, azgınlığını sakinleştir."Söylediklerinin hiç de komik olmadığını çok iyi bildiği halde güldü, ama yine de bunun garip duruma yardımcı olacağını umuyordu.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin