Sevgilisi kızlar gecesinden sarhoş bir halde dönerse:W/Katsuki Bakugo, Eijiro Kirishima
KATSUKI BAKUGO
•Her şeyden önce, bu sarışın çocuk hiçbir planınız olmadığını biliyordu ama yine de onu evde bırakıp dışarı çıkınca ekilmiş gibi hissetti.
•Hadi ama bugün bir çarşamba gecesiydi, yani aklı başında kim kulübe gitmek isterdi ki? Yakın arkadaşının doğum günü olduğunu biliyor ama onlar normal bir insan gibi kutlamayı hafta sonuna erteleyemezler mi?
•Yarın senin işin vardı ama yeterince gençtin, bugün arkadaşının doğum günüydü ve ayrıca yakın arkadaşın sevgilisinden yeni ayrılmıştı bu yüzden fiziksel ve duygusal olarak onun yanında olmak istiyordun. Ve Bakugo bunu anlıyor, ama yine de kendini çok huysuz hissedecek çünkü genellikle seni akşam 10 gibi yatağa sürüklüyor.
•Daha da önemlisi geceleri seni kollarında tutarak, penisini kadınlığına veya ağzına gömmeyi seviyordu. Ve şu anda bunu yapamayacak!
•Güvende ve onun yanında olduğunuzu bilerek uykuya dalmak çok daha kolaydır ve bundan şikayet etse de, nazik horlamalarınızın sesi Bakugo'yu gerçekten uyutuyor. Bu nedenle, onunla birlikte olmadığın için uykuya dalmakta zorlanıyor.
•Dişlerini gıcırdatıyor ve yatakta dönüp duruyor. Büyük olasılıkla ayık olmaktan çok uzak olduğunuzu bilmek de uyumasına pek yardımcı olmuyor.
•Muhtemelen vücudunun her santimine bakan tüm sürüngenleri düşünüyor, genellikle sevdiği ama şu anda gerçekten nefret ettiği siyah şık elbise mükemmel bir şekilde her kıvrımını kucaklıyor... ah, kanı böyle kaynarken nasıl uyuyabilirdi ki?
•Yani tabii ki sen gelene kadar uyanık kaldı. Sabah iki buçukta kapıda anahtar sesi duyduğunda heyecanlanmaya başlıyor.
•Sarhoş bir şekilde ön kapıyı açmaya çalışıyorsun, ama dairenin anahtarı lobi anahtarıyla neredeyse aynı ve sonra... asansör anahtarı da orada ve aman tanrım, posta kutusu anahtarı o kadar küçük ki bu çok komiğine gidiyor! Sanki anahtarların bebeği gibi minik posta kutusu anahtarına gülerken gözlerinden yaşlar geliyor.
•Ve sen bir aptal gibi kahrolası anahtarlığa kıkırdarken, huysuz bir Katsuki kapıyı ardına kadar açar.
•Farlara yakalanmış bir geyik gibi olan ifadeniz aslında onun somurtmasını değiştirip eğlenmiş bir sırıtış haline getiriyor, dudağının köşesi yukarı doğru kalkıyor. "Hey salak, bu kadar komik olan ne?"
•Utancından sıyrılır, kollarını havaya kaldırır ve gözlerini kapatırsın, adını yüksek sesle haykırırken dudaklarında kocaman bir sırıtış vardı.
•Katsuki'nin zayıf noktası kesinlikle sendin ve onu gördüğüne gerçekten o kadar mutlu görünüyorsun ki seninle daha fazla alay etmeye tenezzül etmiyor, sadece kolunu beline doluyor ve seni içeri çekiyor.
•Ayakkabılarınızı çıkarmak için eğilirken gecenizin nasıl geçtiğini soruyor, belinizden tutarken destek için kapıya yaslanmanızı söylüyor çünkü Bakugo'nun dengesinide bozuyordun ve açıkça kendi başınıza dik duramayacak durumdasınız. Tanrım, tek başına eve nasıl geri döndün?
•Ayakkabıları çıkardıktan sonra, hiçbir ağırlığınız yokmuş gibi sizi ayağa kaldırır. Yıllarca süren eğitimi her zaman işinize yarıyordu, yani, pazıları muhtemelen kafanla aynı büyüklüğe sahipti. Bu yüzden seni bu kadar kolay taşıyabilmesi normaldi ama yine de bunu her yaptığında aklınızı başınızdan alıyordu.