•bnha one-shot kırk beş•

6.3K 124 404
                                    




SUB! KATSUKI BAKUGO X DOM! READER

Kendini vücuduna değdirmek için arkandan sarıldığında yemek yapıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kendini vücuduna değdirmek için arkandan sarıldığında yemek yapıyordun. Burnunu boynunuzun kıvrımına sokarken kirpikleri yanaklarınızı değiyor. Bakugo kollarını beline dolarken sallanıyorsun. Vücudu, sizin ritmik hareketlerinizi sorunsuz bir şekilde taklit eder. Soldan sağa.

Sıcak elleri kıyafetinin altında bedenine değiyor. Kısa tırnaklar midenizde geziniyor. Gülümsedin.

"Sorun ne, Katsuki?"

O sadece senin sıcaklığına daha da çekilir. Seni tutuşu sıkılaşmaya başladığında, burnu boynunuza daha da batıyor. Sıcak teninize bir inleme bırakırken omuzlarınızı bir ürperti kaplıyor. Siz yemeği karıştırmaya devam ederken, sağlam göğsünü size daha çok bastırıyor.

"Seni özledim," diye mırıldandı boynuna doğru, kahrolası tencereyi karıştırmayı bırakıp onunla ilgilenmeni umarak. Senin dudaklarından derin, kadifemsi bir kıkırdama çıkıyor ve kendini sana daha da bastırmadan edemiyor. Kasıkları seninle buluşamadan önce onun sertleşmiş penisinin baskısını hissediyorsunuz.

Ne sorduğunu biliyordun, eğer kıçına o kadar sert bastırmadıysa, o zaman inanılmaz sertleşmişti. Ve arkanızı dönmeden bile yüzündeki somurmayı hissedebiliyordunuz. Bunu onun muhtaç davranışından zevk almak için bir fırsat olarak gördün.

Senin için şanslı bir gündü, onun için ise kötü.

Ona ikinci bir bakış atmadığında dudaklarını daha çok büzüyor. Eliniz hala metal kepçedeydi, kaynayan çorbayı izlerken onu karıştırıyordunuz.

"Lütfen bebeğim." Çenenizin kıvrımına kadar boynunuza yumuşak öpücükler koymadan önce size sızlanıyor. Kalçaları seninkilere karşı hafifçe sallanmaya başlar, kendini kalçanın kıvrımına sürtüyor. İnliyor.

"Yemek yapıyorum, Katsuki." Ona söylüyorsun ama o seni zorlamaya çalışarak boynuna ve omuzlarına tatlı öpücükler koymaya devam ediyor.

Elleri kalçalarınızın yanına kaymaya başlar. Kıçını geri çektiğinde penisine karşı olan sürtünme, boynuna karşı inlemesine yetmişti. Sana olan ihtiyaç hissi arttırıyor.

"Dokun bana," diye talep ediyor. Kalçaları iştahını bozmak istemediği için alaycı bir hızla yuvarlanıyor ve sürtünüyor. Tepki vermiyorsun sana karşı hareketleri devam ederken dudaklarından bir hırıltı daha çıkıyor. "Lütfen.." dedi güzelce.

Hiçbir şey söylemiyorsun ve onun yerine baharata uzanıyorsun. Sen onu görmezden gelmeye devam ederken, şimdi bir kaş çatma onun yüzünde beliriyor.

Onu neden görmezden geldin, hm? O size karşı çok uysal ve muhtaç, neden böyle yapıyordun?

Boynunuza ıslak ve uzun bir şerit yalarken etrafınızda bir ürperti dolaşıyor. Dikkatinizi çekmeye çalışma şekli çok fenaydı. Siz yemek yapmaya devam ederken Bakugou tepkinize kıs kıs gülüyor. Dramatik bir şekilde burnunu çekiyor.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin