•bnha reaction otuz dört•

6.1K 104 75
                                    




Sen üstünü değiştirirken odana girerse:

W/Katsuki Bakugo, Denki Kaminari, Hanta Sero, Mina Ashido, Eijiro Kirishima

KATSUKI BAKUGO

•İkiniz, bakusquad ile yürüyüşe çıkacaktınız ve herkes o kadar geç kalmak üzereydi ki Bakugo hepsinin odasına tek tek gidip dışarı sürüklemek zorunda kaldı. Sen sonunda, senin odana geldi ve onun aşkı olsanız bile sabrı tükenmek üzereydi.

•"HAYIR, BOKTAN KAFALI! BU KADAR UZUN SÜREN NE OLA-" Kapınızı açarken bağırıyordu, sadece sütyen ve külotunuzla dolabınıza baktığınızı görünce aniden durup, sustu.

•Ona gülümseyerek bakarsın. "Ah, Bakugo, buraya gelip giyecek bir şeyler seçmeme yardım eder misin? Lütfen," diye yalvardın arsız bir sırıtışla.

•Bakugo'nun kulaklarından yanaklarına kadar hafif bir kızarıklık yayılır, sinirli bir ifadeyle bakışlarını senden kaçırır. "İYİ. Ama sadece seni buradan daha çabuk çıkaracağı için!"

•Yatağınıza oturur ve bekler.

•"Yürüyüş için hangisi daha iyi sizce, bu tayt mı yoksa bu şort mu?" Ona iki giysiyi göstererek, çıplak halinden hiç utanmadan soruyorsun. "Ne fark eder?!? Şort olsun." diyerek kızarmasını durdurmaya çalışıyor.

•Ailesi moda ile uğraşıyordu ve bunda çok başarılılardı. Eh Bakugo da bu işi çok iyi biliyordu.

• "Teşekkür ederim," diyerek güldün, "şimdi bu şortla uygun bir üst seçmem lazım." Bordo şortla giymek için beyaz bir üst alıyorsun. Ama daha sonra bunu giyersen içindeki sütyenin belli olacağını anlıyorsun ve sadece omuz silkip yeni bir sütyen alarak üstündekini değiştiriyorsun.

•Bakugo sana bağırır ve elleriyle yüzünü kapatır. Ama siz soyunurken parmaklarını aralar ve birkaç saniye seni süzer.

•"Hazırlandım!" Diyerek ellerini çırpıyorsun. Bakugo'nun yanına gidip ellerini indiriyorsun. Yanağını alaycı bir şekilde dürttün "Vay, Bakugo, seni hiç bu kadar kırmızı suratlı görmemiştim."

•"Kapa çeneni! Hadi gidelim!" diye sızlandı, elinden tutup seni yurttan dışarı sürükledi, yüzü senin vücudunu düşündükçe hala kızarıyordu.

EIJIRO KIRISHIMA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



EIJIRO KIRISHIMA

•Siz ekibin geri kalanıyla takılmak için dışarı çıkıcaktınız, bu yüzden sizi almak için odanıza geliyor.

•Yüzünde büyük bir sırıtışla kapıyı çalması gerektiğini düşünmeden kapıyı açtı, "Hey, y/n gitmeye ha-" seni iç çamaşırınla gördükten sonra donup kaldı.

•Şimdi yüzü saçları kadar kırmızı.

•"Çok üzgünüm, y/n! Bunu bilerek yapmadım, bu hiç erkeksi değildi! Kapıyı çalmalıydım! Çok üzgünüm." diyerek özür dilemeye başladı ve bakışlarını senden kaçırdı, kızarması sadece daha koyu kırmızı tonlarına dönüştü.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin