•bnha reaction on üç•

6.5K 116 46
                                    




Onların aileleriyle tanışma:

W/Izuku Midoriya, Shoto Todoroki, Katsuki Bakugo


IZUKU MIDORIYA

Midoriya seni annesiyle tanıştırmaya hazırlanırken çok gergin olurdu. Elleri ıslaktı, ensesini ovuşturarak kendi kendine her şeyin yoluna gireceğini mırıldandı. İzuku ve annesi zaman zaman garip bir ilişki yaşasalar da, o hala annesini çok seviyor ve onun fikrini önemsiyor.

•Annesi Inko, senin hakkında her şeyi biliyor. Annesi ve Izuku'nun telefon görüşmelerinin çoğu, sizin ve kendisinin yakın zamanda yaptığı şeyleri içerir. Randevu gibi basit şeylerden duygular gibi insanı aptallaştıran şeylere kadar, seni çok iyi tanıyor ve Midoriya annesinin seni seveceğini biliyor ama biraz gergin olmaktan kendini alamıyor.

•Midoriya sizi, Inko'nun dışarıda sizi karşıladığı, kollarını uzattığı ve sizi kucakladığı çocukluk evine götürmeye karar verir. Sizi içeri davet ettiğinde Midoriya'nın en sevdiği yemek masanın üzerindedir. Inko'nun kendisi de biraz gergin hissediyor, oğlunun geçmişte başkaları tarafından çok incitildiğini biliyor ama gece boyunca seni yavaş yavaş tanımaya başlayınca, ikinizin evlenebileceğini düşünmeye başladı.

•Oğlunun, sen konuşurken o yoğun aşk bakışlarını gizlemeye çalışmasını bir türlü unutamıyor. Midoriya tüm zaman boyunca elini tutarken, bacağı endişeyle zıplarken başparmağı tenini ovuşturuyor.

•Neyse ki, endişelenecek bir şey yoktu. Inko, seni tanıdığında ve ikinizin birbirine aşk dolu bakışlarını gördüğünde, bunlar seni çok sevmesi için geçerli sebeplerdi.

 Inko, seni tanıdığında ve ikinizin birbirine aşk dolu bakışlarını gördüğünde, bunlar seni çok sevmesi için geçerli sebeplerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



SHOTO TODOROKİ

Todoroki seni annesiyle tanıştırmak istediğinde biraz gergin hissediyor. İkinizin bunu yapmayı düşünmesi için son derece ciddi bir ilişkiye sahip olmanız gerekir, çünkü bu onun ve ailesinin sorunlarını sana açtığının ve paylaşmak istediğinin bir işareti olacaktır. Babasının ilk başta çok fazla olabileceğini bildiği için Rei ile başlayacak. Rei'nin fikri onun için hala çok şey ifade ediyor. Sizi ve sizinle olan ilişkisini kabul edeceğini umuyor.

•Rei seni tanıdığı için çok heyecanlı. Todoroki, onu ziyaret ederken senin hakkında konuşmaya başladı. Senin ne kadar iyi bir insan olduğunu zaten söyleyebilirdi. Sadece oğlu için en iyisini istiyor ve sonunda onun hayatından memnun olduğunu görmek onu çok mutlu ediyor. Shoto'nun yaşadığı pek çok karanlık anıdan kendini sorumlu hissediyor, bu yüzden onun "güneşini" bulması Rei için son derece önemli.

•Todoroki sizi hastanede annesini ziyarete götürür. Yatakta sana gülümsüyor, kibarca selam veriyor. İkiniz Rei'nin yanına birer sandalye çekin ve ilişkinizde neler olduğu hakkında konuşun. Todoroki kendince gergindir. Sırtı dik, vücudu gergin ama sırtına nazik bir el koyduğunuzda rahatlıyor.

•Rei, oğlunun babasının gözlerinden birine sahip olduğunu biliyor. Gözün yumuşadığını ve ince bir mutlulukla dolduğunu görmek Rei'ye biraz fazla gelebilir. Ağlamaya başlayacak ama iyi olduğu konusunda ısrar ederek başını sallayacak. Bu seni ve oğlunu şok etse de, gözyaşlarının üzüntüden çok mutluluktan olduğunu biliyor. Shoto'nun kalbindeki bulutlar sonunda senin tarafından kaldırılıyordu. Umutları gerçek oldu.

 Umutları gerçek oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



KATSUKI BAKUGO

Ailesiyle tanışmayı gündeme getirdiğinde Bakugou sinirlenir. Ailesiyle tanışmak istediğin günden korkuyordu. Annesinin ona göre "çılgın" olabileceğini bildiği için seni korkutmak istemiyor. Eğer onu üzersen adlı azarlanmasını zaten duyabiliyor. Senin için iyi bir erkek arkadaş olduğunu biliyor ve annesi yüzünden iyi olup olmadığını sorgulamaya başlamak istemiyor.

•Mitsuki, Masaru, Bakugou evlerin yerine bir kafeye gittiniz. Bakugou oturarak mırıldanırdı ama anne babasını yüzünde kaşlarını çatarak saygıyla selamlardı. Mitsuki neşelenir ve sizinle tanışmayı ne kadar çok istediğinden bahsederek hemen size sıkıca sarılır ama Katsuki her zaman sizinle ilgili sorularını başka yöne çevirirdi.

•Bakugou tüm konuşma boyunca çok sessiz olmasına rağmen, annesi ve babasının seninle çok ilgilenmesinden mutludur. Mitsuki arada bir Bakugou'ya yumruk atar ama Bakugou alay eder ve onu başından savmaya çalışır. Kahvesine odaklanırken kolunu omzunun üzerine atar. Ve tüm konuşma boyunca bu garip sarılma ile otururdunuz.

•Mitsuki, Bakugou'nun gözünü korkutanayacağı birini istiyor. Bir ebeveyn olarak nerede başarısız olduğunu biliyor ve onun bu kötü alışkanlıklarının uzun vadede size zarar vermeyeceğini umuyor. Çok iyi birine benziyorsun ve seni Bakugo'nun hayatında daha çok görmek istiyor. Masaru, onlarla tanışmaya yönelik nezaketinizi ve bağlılığınızı takdir ediyor. Oğlunun ve karısının çok canlı insanlar olduğunu biliyor ama gösterdiğin sevgi ona Bakugo için ne kadar önemli biri olduğunu söylüyor.

•Herkes gitmeye hazır olduğunda, Mitsuki Bakugou'yu sürüklerken Masaru seninle konuşmaya devam ediyor. Bakugou, annesi onunla böyle bir kız bulduğu için gurur duyduğunu söylediğinde gözyaşlarını tutamadı, ama annesi göremeden onları çabucak sildi.

 Bakugou, annesi onunla böyle bir kız bulduğu için gurur duyduğunu söylediğinde gözyaşlarını tutamadı, ama annesi göremeden onları çabucak sildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin