Önceki bölümü okuduğuna emin ol.
Günler geçip giderken, Jisung'un doğum gününe bir gün kalmıştı. Minho'nun aklında uzun zamandır ona almak istediği bir hediye vardı.
Elbette onun için manevi değeri olan bir hediye hazırlamıştı ama başka bir hediye daha almak istiyordu.
Bu yüzden uzun zamandır harçlıklarını biriktiriyordu. Jisung müziği çok sevdiği için ona bir müzik aleti almak istiyordu ama biriktirdiği para müzik aletleri satan dükkandaki gitarı almaya yetmiyordu.
Ailesinden para istemek istemiyordu, Jisunglar gibi zengin olmadıklarını her istediğinin alınamayacağının farkındaydı. Ama abilerine fikirlerini sorabilirdi belki daha uygun fiyatlı bir müzik aleti biliyor olabilirlerdi.
Odasından çıkıp abilerinin odasının kapısını çaldı. İçeriden gelmesini söylediler. Jimin abisi kitap okurken, Chan abisi de ödevlerini yapıyordu.
Jimin kitabına ara verip Minho'yu yatağına oturması için çağırdı.
"Ne oldu bakalım ufaklık" dedi gülümseyerek.
"Abi ben Jisung'a doğum günü için gitar almak istiyordum ama biriktirdiğim para gördüğüm gitarı almaya yetmiyor" dedi üzgün bir şekilde.
"Hım sen ne kadar biriktirdin ve gitar ne kadar" dedi Chan merakla.
"Ben 570 lira biriktirebildim ama gitar çok pahalı 1300 lira ne yapmalıyım bilmiyorum" dedi çaresizce.
"570 lira mı biriktirdin? Nasıl yani Minho sen harçlıklarını kaç aydır biriktiriyorsun ki" dedi şaşıran Jimin.
"6 aydır biriktiriyordum ama yine de yetmedi işte" dedi çaresiz bir şekilde.
Chan "Yani siz ikiniz daha çok duygusal takılıyorsunuz neden manevi değeri olan bir hediye vermeyi düşünmüyorsun" dedi.
"Öyle bir şey yaptım zaten ama Ji müziği çok seviyor iki tane hediye vermek istiyorum" diye itiraf etti.
"Hım ne hazırladın bakalım hadi bize de göster" hınzır bir şekilde gülen Jimin.
"Olmaz göstermem size, hem bana akıl verin bu paraya müzik aleti alabilir miyim sizce?"
"Yani Minho, bilmiyorum ki bu parayla bence alamazsın, sen o işi unut" dedi Chan.
Minho çok üzülmüştü, altı aydır bunun için para biriktirmiş ama yine de onun için bir müzik aleti alamıyordu.
O sırada Chan ve Jimin bakışlarıyla anlaşıp güldüler, üzülen kardeşlerine bakarken yürüyerek baş uçlarında duran kumbaralarını yöneldiler.
İkisi de ellerine aldıkları kumbaralarını salladılar.
Chan "Bunları açma vakti gelmiş" dedi gülerek.
Minho hemen itiraz etti "Olmaz abi onlar sizin paralarınız, sizden para istemek için gelmedim" dedi.
"Şşş bücür karışma bizim işimize, biz de Jisung'u senin kadar- gerçi senin kadarı pek mümkün değil ama çok seviyoruz ve ona hediye almak istiyoruz" dedi Jimin.
Minho "Tamam o zaman ama yine de hepsini vermek zorunda değilsiniz" dedi utanarak.
Chan "Senin kadar biriktirmiş olmamız mümkün değil zaten, ne çıkarsa hepsini katacağız işte, ama yine de gitara yetmeyebilir" dedi.
Jimin "Hem zaten Jisung'un boyu gitar kadar nasıl çalacak onu, ukulele alsak daha mantıklı değil mi" diye öneride bulundu.
"Ukulele mi o da ne" diye sordu Minho merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dandelions, minsung
Fanfiction...ardından serçe parmağını uzattı. "tamam öyleyse bana söz ver, büyüyünce evleneceğiz eğer sözünü bozan olursa ceza olarak bir kutu çikolata alacak" dedi.