Hujan di luar masih lagi menggila. Lama mereka berdakapan. Mata Dae Hyun rapat ditutup, tapi dia tidak tidur. Kepala Fareena disandarkan ke dada bidang Dae Hyun. Jelas kelihatan gerakan halkum Dae Hyun menelan liur.
Seiring dengan helaan nafasnya. Ingin juga dia menyelami ke dalam kotak fikiran dan apa yang Dae Hyun fikirkan. Fareena teringat ketika dia singgah ke kedai Pak Abu tadi.
'Boleh tahan juga mamat ni menyanyi tadi..' getusnya dalam hati. Baik-baik lirik lagu Asalkan Kau Bahagia lantunan Armada Band itu membawa seribu pergertian.
Apakah motif Dae Hyun lagu itu tadi? Seolah-oleh dia berputus asa dengan dirinya. Lama juga Fareena bermonolog sendirian.
Kepala Fareena diusap lembut. Rambutnya tadi telah mengering. Kedudukan badan Dae Hyun beralih mengiring untuk dia menatap wajah Fareena, membuatkan Fareena terpaksa juga menganjak dari sandaran itu. Tangan Dae Hyun menyentuh lembut bibir merah Fareena.
Ingin lagi rasanya dia menggauli isterinya. Kemaruk cinta sangat dia sekarang. Tatapan itu menggetarkan hati Fareena.
"I love You..I love you..Fareena." Ciuman hangat di pipi naik ke cuping telinga Fareena. Melumati dan saling membalas ciuman. Sekali-sekala lidah berganti mulut.
Ditambah dengan geseran lembut kaki di celah paha Fareena. Makin lama makin ghairah mereka berdua. Akhirnya Fareena tewas juga dengan permainan asmara Dae Hyun.
Jam di dinding kini menunjukkan pukul 11 malam. Seingatnya tadi dia sampai ke rumah lebih kurang jam 9 malam tepat. Dae Hyun bangkit dari katil. Menyarung boxernya. Pipi Fareena merona merah akan aksi bersahaja Dae Hyun. 'Junior'nya masih menegak.
Sempat dia menjeling kepadanya Fareena yang masih berbungkus selimut dan menutupi ke paras matanya. Dihulurnya baju t-shirt berwarna putih dari almari. Mungkin bajunya sendiri selama dia menghuni bilik ini.
"Wear it, don't get cold.."selamba dia campak ke atas katil sebelum beredar.
"Wait.." panggil Fareena dengan sepontan. Lantas Dae Hyun berpaling.
"Do you want to go back there?" Soal Fareena ingin kepastian. Tapi malu pula yang dia rasai. Beberapa saat juga menunggu Dae Hyun menjawap.
"Hmm..Maybe.." Jawap Dae Hyun membuatkan Fareena terpinga-pinga.
'Aish..kenapa gatal sangat mulut ni bertanya..kang dah malu sendiri' ngomel Fareena penuh kesal.
************
Di bilik mandi,
YOU ARE READING
𝐁𝐚𝐰𝐚𝐤𝐮 𝐉𝐚𝐮𝐡-𝐉𝐚𝐮𝐡
Romance[ONGOING] 🔞 𝗬𝗢𝗨 𝗖𝗔𝗡'𝗧 𝗥𝗘𝗦𝗜𝗦𝗧 𝗛𝗜𝗠, 𝗕𝗨𝗧 𝗬𝗢𝗨 𝗞𝗡𝗢𝗪 𝗛𝗘'𝗦 𝗧𝗥𝗢𝗨𝗕𝗟𝗘 "𝑊ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟, 𝐹𝑎𝑟𝑒𝑒𝑛𝑎?" "𝑇𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑒 𝑓𝑎𝑟 𝑎𝑤𝑎𝑦" D𝑎𝑒 𝐻𝑦𝑢𝑛 𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑎𝑛𝑔𝑘𝑖𝑠 𝑘𝑒�...