✑𝓒𝓱𝓮𝓻𝓻𝔂 𝓛𝓲𝓹𝓼
Ani bir kararla başka bir şehre gitmek için yola çıktığımız günün akşamındaydık.Hava karanlık ve soğuktu. Saatlerce ilerlediğimiz otobanın yanında bulunan ufak bir çeşmenin yanına park ettiğimiz arabanın arka bagajındaydık ve dakikalardır yan yana geçip giden arabaları seyrediyorduk.
Sisi hemen yanımdaydı ve kafasını omzuma yaslamıştı. Üzerimizi sarmalayan yünlü bir battaniye vardı. Arabaların ziyaret etmeyi asla bırakmadığı otoban oldukça sesli olsa da o yanımdayken her şekilde huzurlu hissediyordum.
Bu şehir değişikliğini öne süren de oydu. Günlerdir resmen depresyonun dibini yaşıyordum ve artık bulunduğum hiçbir yer bana rahat gelmiyordu. Sadece o varken rahattım ama bu baş başa olduğumuz anlarda geçerli oluyordu. Ve bu durumdan sıkıldığımı dile getirdiğimde bana bu fikirle gelmişti. Kabul ettim. Ve bütün planı ona bıraktım. Arka kasası tamamen açık olan bir araba kiraladı. Arka kısmına güzel bir yatak yaptı ve ihtiyacımız olan her şeyi o hazırladı. Özellikle bir şey yapmamamı isteyen oydu. Bu yüzden de dediğini yapmıştım.
Öğleden sonra çıktığımız yol nereye varacaktı bilmiyordum. Bana hiçbir şey söylemiyordu. Aslında nereye gideceğini bilmemek oldukça eğlenceliydi. Bulunduğumuz şehirden uzaklaştığımızdan beri ruhum, kalbim, zihnim... Her şeyim huzurla dolmuştu.
"Üşüdün mü?"
Nazik sesi kulaklarıma ulaştığında gülümseyerek ona baktım. Kafasını omzuma yaslamaya devam ederken bana bakıyordu. Eğilip alnına bir öpücük bıraktım ve kafamı iki yana salladım.
"İstersen bu gece burada kalalım. Sabaha doğru yola çıkarız."
O ne derse onu yapacağım için ve hiç sorgulamayacağım için kafamı salladım. Bana gülümseyerek baktığında kalp hızımın yavaş yavaş arttığını hissetmemle yutkundum. O her gülümsediğinde böyle hissediyordum. Sanki onu ilk defa görüyordum ve ilk görüşte aşık oluyordum.
Tam olarak hissettiğim buydu. Ne yaparsa yapsın nefesimi kesiyor, beni huzura erdiriyordu.
Yavaşça tekrardan eğilip dudaklarımı dudaklarının üzerine kapattım ve sertçe öptüm onu. Gözlerini yumarak bana karşılık verdi. Gülümsemesindeki o sıcaklık yavaş yavaş vücudumu sararken sağ elimi beline yerleştirdim. Bir eliyle yüzümü yavaşça kavrarken onu seyrediyordum.
"İçeri geçelim."
Benden yavaşça ayrılıp nefesini yüzüme üfleyerek konuştu. O her böyle konuştuğunda ben çıldırmaya bir adım daha yaklaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Teen Fiction[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...