✑𝓢𝓾𝓷
Beyaz bir perdenin önünde,annemin hafif şişkin olan çıplak karnına bakıyordum.Küçük kardeşim Chenle kucağımdaydı ve kafasını omzuma yaslamış bir şekilde boynuma dokunan saçlarımla oynuyordu.
"Cinsiyetini görmek için hazır mısınız?"
Doktor konuştuğunda,heyecanlı bir şekilde kafamı solumdaki ekrana çevirdim.Doktor hanım annemin karnında adını bilmediğim bir cihaz gezdirirken o da ekrana bakıyordu benimle birlilkte.Annemin umrunda bile olmadığını gösteren tavırlarını ikimiz de umursamıyor gibi görünüyorduk.
"Çok sakin bir oğlan çocuğu olacağa benziyor."
Doktorun söylediği şeyle kafamı direkt ona çevirdim.Bir erkek kardeşim daha olacaktı.Gözlerim heyecandan parlarken bakışlarımı anneme çevirdim.Yüzünde bir duygu kırıntısı bile yoktu.Boş gözlerle karşısındaki duvarı izliyordu.
"Teşekkür ederiz."
Kucağımdaki kardeşimin izin veridği kadarıyla eğildim doktor hanıma karşı.Bana içten bir gülümseme sonmuştu.Odadan çıktım ve yavaş yavaş hastane koridorunda yürüyen annemin arkasından ilerlemeye başladım.
Kısa sürede taksiden inip eve vardığımızda,kapıyı açmam ile bacağıma yapışan bir şeyin varlığını fark etmem bir olmuştu.Kardeşim Jeno sesini yükselterek ve ona yardım etmemi söyleyerek bağırmaya devam ediyordu.
"Neler oluyor!"
Bağırdığımda,Renjun koşarak yanıma gelmiş ve Chenle'yu kucağımdan alarak koltuğa oturtturmuştu.Bacağıma yapışan Jeno'yu kollarından tutarak kendimden uzaklaştırdım ve hafifçe eğilerek yüzüne baktım.
"Sustur şunları."
Annemin duygusuz sesi kulaklarıma ulaştığında başımı ona çevirdim.Ayakkabılarını çıkarmış,yavaş adımlarla odasına doğru ilerliyordu.
"Jaemin bana yastık fırlatıp duruyor!"
Jeno eli ile arkasını gösterdiğinde o tarafa baktım.Jaemin kahkahalar atarak kanepede zıplayıp duruyor,onu durdurmaya çalışan Renjun'u hiç umursamıyordu.
"Tamam bu kadar yeter!"
Arkada boş ses kalabalığı yapan televizyonu kapattıktan sonra koltukta zıplamaya devam eden kardeşimi kolundan tutup aşağı indirdim.Renjun bana özür diler gibi bir bakış attığında ona tebessüm etmiş ve bu yaramaz ikiliyi azarlamaya koyulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Roman pour Adolescents[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...