✑𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻
"Sun~"
"Çok şirin!"
"Babasına çok benziyor."
Büyük küçük, her yaştan insanın bağırışları ulaşıyordu küçük kızın kulaklarına. 5. doğum gününde, sahneyi renklendiren ve güzelleştiren şey olmuştu küçük kız. Bugün aynı zamanda babasının çıkış yaptığı grubun yıl dönümüydü. Seoul'de başladıkları dünya turuna Sun'da katılmıştı. Bugün özel bir gün olduğu için sahnede sadece üyeler değil, küçük Sun'da bulunuyordu.
Küçük adımlarıyla oradan oraya koşuyordu Sun. Babası ve amcaları performans gösterirken de en önde duruyor, yerinde zıplıyor ve az çok öğrendiği hareketleri yapmaya çalışıyordu.
Üzerindeki parlak elbisesi ve kıvırcık kızıl saçları her hareketinde savruluyor, onu izleyen insanları hayran bırakıyordu.
Saatlerce oradan oraya koşan kız, babası ve amcalarıyla birlikte yorulsa bile sesini çıkarmadan gülümsemeye devam etmişti. Konserin sonuna yaklaştıklarında ise sahneye iki büyük pasta getirilmiş ve tüm üyeler toplanarak büyük bir dilek dilemişti. Sun babasının kucağındayken ve amcaları etrafındayken mutlu ve heyecanlı hissediyordu. Kendisine uzatılan mikrofonlara şirin şirin konuşarak bütün herkesin yüzünde büyük bir gülümseme bırakıyordu.
Jaehyun eline aldığı mikrofona konuşmadan önce derin bir nefes almış ve gülümsemişti.
"Tam beş yıl oldu. Hayallerimizi gerçekleştirdiğimiz, güzel insanlarla, bizi seven insanlarla tanıştığımız, bizi destekleyen insanlarla tanıştığımız, kardeşlerim ve abilerimle birlikte olduğum, bir aile olduğumuz ve baba olduğum zamandan bu yana tam beş yıl geçti. Bizim yanımızda olan fanlarımız, üyeler ve kızım Sun... Üzülsem de, mutsuz olsam da, umutsuz olsam da, yorulsam da hep yanımda oldunuz. Teşekkür ederim millet."
Jaehyun burukça gülümsedi ve gözlerinin dolmasını engellemek için derin bir neges aldı. Ama bu işe yaramamıştı ve bir damla gözyaşı yavaşça akmıştı yanağından.
"Teşekkür ederim Kızım. Bana geldiğin için. Bana bu duyguları tattırdığın için, baba olmanın nasıl bir şey olduğunu gösterdiğin için. Çok güzel bir şeymiş."
Jaehyun kendine hakim olamadan sıkıca sarıldı kızına. Gözyaşları bir bir akarken hıçkırarak ağlıyordu. Kızının güzel kokusu etrafını sarmalarken hem mutlu hem de huzurluydu. O çok şanslı hissediyordu. Onu destekleyen binlerce insana, her zaman yanında olan üyelere ve kucağındaki küçük kızına sahipti. O, kocaman bir aileye sahipti.
Jaehyun sabırsızlanıyordu.Bundan on yıl sonra bile sahnede olmak için, güzel anılar yaratmak için, yeni şeyler öğrenmek için ve kızının büyüdüğünü görmek için oldukça sabırsızdı.
@sysisi
08.05.2020[Gençler bölüm atılıyor ama okunmuyor. Yorum da yapılmıyor. Üzülüyorum.]
[Baba bu]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Novela Juvenil[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...