✑𝓥𝓪𝓶𝓹𝓲𝓻𝓮𝓼
"Jaemin!"
İçimde, ani bir şekilde gelişen olaylar yüzünden gittikçe büyüyen endişeyle birlikte odadan ayrılmıştım.Bu sürüye katılalı bir haftayı bulmuştuk. Ve ilk haftadan, Jaemin bir kavgaya karışıyordu.
"Açılın! Açılın!"
Yeşilliğin hüküm sürdüğü geniş bahçede koşarak ilerliyordum. Leo hemen önümde kalabalığı dağıtmak için gür sesle bağırıyordu.
"Jaemin! Jaemin!"
Ardı ardına ismini seslenişim onu kendine getirebilmek içindi. Kavga eden iki beden Leo tarafından ayırılırken hemen Jaemin'i kendime doğru çekmiştim. Sakinleşmesi gerekiyordu. Sakin olması gerekiyordu.
"Jaemin bana bak!"
Onu kalabalığın tersi yönüne çevirip iki elimle yüzünü kavradım. Kaşı ve dudağı patlamış, yüzünün birçok yeri kana bulanmıştı. Dağılmış kahverengi saçları ve giysilerinden bahsetmiyordum bile!
"Jaemin sakin olmalısın. Bana bak!"
Derin derin nefes alıp veriyordu ve bedeninin deli gibi titrediğini hissediyordum. Çoktan kırmızıya dönmüş gözleri bana bakmıyordu ve kimsenin bunu görmemesi lazımdı. Ve kavga sırasında bunu görmüş olma ihtimalleri beni çok korkutuyordu.
"Bebeğim bana bak. Sakin ol!"
Jaemin'in bakışları en sonunda beni bulduğunda derince gözlerinin içine bakmaya başladım. Bu onu kısa bir süre içerisinde sakinleştirdi, gözlerinin rengini yavaş yavaş soldurdu.
Gözlerini sıkı sıkı kapatıp bana sarıldığında ona güçlükle karşılık verdim. Onu ne tetikledi bilmiyordum ama bu, Jaemin'i sinirli gördüğüm nadir anlardandı. Ortada büyük bir şey olmaması için dua ediyordum.
"Benimle gelin."
Leo omzuma dokunup bize seslendiğinde kafamı salladım. İnsanların bir şeyler söylenerek ve bize bakarak odalarına dağıldıklarını görebiliyordum. Bu da bizden şüphelendikleri anlamına geliyordu.
"Ya anladılarsa? Ya Jaemin'in gözlerini gördülerse?"
Yatakta uzanan Jaemin'in yüzündeki yaralara kısa bir bakış attım. Yavaş yavaş iyileşiyorlardı. Ve insanların, Jaemin'in yüzündeki yaraların çabucak iyileştiğini gördüklerinde her şeyi anlayacaklarını tahmin edebiliyordum.
Burada kalamazdık."Burada kalamayız."
Leo sinirli bir ifadeyle yüzüme baktı. "Dışarıya da çıkamazsınız. Orası daha tehlikeli!"
"Burada vampirlere karşı savunma öğreniliyor.Ve sen buranın dışarıdan daha güvenli olduğunu savunuyorsun."
Derin bir nefes aldım. Vücudumdaki sinir seviyesi oldukça yüksekti ve ben kendimi kontrol altına alabileceğimden şüpheliydim.
"Ve ayrıca herkes anladı. Herkes onun gözlerini gördü. Burada kalamayız!"
Aklıma koymuştum. Burada kalmamız, Jaemin'in ve benim hayatımızı sonlandırmamızla aynı şeydi. Bu yüzden gidecektik. Nereye gideceğimizi bilmiyordum ama gidecektik. Gitmek zorundaydık.
@sysisi
15.01.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Teen Fiction[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...