🌫️~2(Na Jaemin)

468 27 5
                                    

✑𝓚𝓪𝓷𝓰 𝓢𝓮𝓾𝓵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓚𝓪𝓷𝓰 𝓢𝓮𝓾𝓵

2019

İsmim Kang Seul. On dokuz yaşımı doldurmak üzereyim. Çenemin altına biten açık kahve saçlarım ve olması gerekenden daha büyük gözlerim var. Maviydiler ama çoğu kez insanlar gözlerimin yeşil oluğunu savunurlardı. Onlarla tartışmazdım. Çünkü sadece dibime gelip gözlerime daha yakından baktıklarında bu saçmalığı sonlandırırlardı.

Onun dışında bir yetmiş boyumla arkadaş ortamımızdaki en uzun kız bendim. Öyle zapzayıf bir vücudum yoktu. Kemiklerim oldukça iriydi ve özellikle de bacaklarımda ve kollarımda gözle görülür kaslar vardı. Yedi yaşından beri dans ediyordum,yani yaklaşık on iki yıldır. Gerçi son dört yıldır dans ettiğimi söyleyemezdim.

Annemi kaybettiğimden beri, yani sekizinci sınıfa gidiyordum ve on dört yaşındaydım, dans etmeyi bırakmıştım. Dans edenleri izlemeyi ve bununla ilgili her şeyi severdim ama konu dans etmek olunca boğulduğumu hissederdim. Vücudumu bir ağrı kaplar, her tarafım cayır cayır yanardı. Bir anda felç geçirmiş gibi olur ve yerimden kıpırdayamazdım. Etrafımı kara bulutlar kaplardı ve hiçbir şeyi göremez hale gelirdim.

Dansa annem sayesinde başlamıştım. Belki de bu işi onun gibi benimseyebilir ve hayatımın merkezine sokabilirdim ama yapmadım. Çünkü benim için,dans ettiğim her dakikayı zehir eden annem sayesinde bunu yapmak istemiyordum. Onun gibi olmak istemiyordum. Belki de kafayı bununla bozmak istemiyordum. Annem gibi. Dört yıl önce kansere yenik düşerek hayatını kaybeden Kang Sunghee gibi.

Son dört yıldır ilgilendiğim tek şey piyano olmuştu. Beynimdeki ve etrafımdaki kara bulutları çoğu zaman bununla yok ediyordum. Onun dışında bateri çalıyordum. Öyle sık sık çaldığım bir müzik grubumuz falan yoktu. Sadece isimleri Haechan, Mark, Arin, Jeno, Jaemin, Renjun, Yeeun ve Yeri olan arkadaşlarımla birlikte canımız sıkıldığında ve aklımız estiğinde çalıyorduk. Jeno ve ben bateristdik. Ama genelde çalan kişi Jeno olurdu çünkü o benden daha profesyoneldi. Klarnetin başında olan Yeri'ydi. Solistimiz Haechan ve Rap yapanımız Mark'tı. Bu ikisinin collabları efsane olurdu çoğu zaman. Ses uyumları müthişti.

Klasik gitarda Arin, Bas gitarda Yeeun olurdu. Piyano'yu Jaemin üstlenirdi ve ben daha çok söz yazarlığı yapardım. Notalar oluşturur ve bunları geliştirirdim. Tabii ben de çalardım. Bazen Jeno'nun yerine, bazen de Jaemin'in yerine. Sesimin güzel olduğunu düşündükleri için beni Haechan'ın yerine de koyarlardı. Öyle sürdürürdük müzik hayatımızı.

Bunların dışında ise çok fazla alkol ve sigara tüketirdim. Benim aksime Jaemin hiç sigara içmez, alkol fazla tüketmezdi. Ama o tam bir uyuşturucu bağımlısıydı.

🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin