🍬~4(Na Jaemin)

111 7 20
                                    

✑𝓢𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓡𝓲𝓷𝓺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓢𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓡𝓲𝓷𝓺

Ne kadar uğraşsak da asla uyuyamadığımız, hatta nefes bile alamadığımız o gecedeydik. Saat kaçtı bilmiyordum. Şu an tam olarak ne düşündüğümü bile bilmiyordum. Bildiğim tek şey çaresiz hissetmemdi.

Bir şeyler söylemek istiyordum. Hemen karşımda oturan ve beni saatlerdir bıkmadan izleyen bu çocuğa birkaç kelime dökmek istiyordum. Ama mahvolmuş durumdaydım.

Eğer gerçekten de seneler önce birisi Jaemin'i karşıma koysaydı ve ileride onu canımdan bile çok seveceğimi söyleseydi gözlerimi devirerek oradan uzaklaşırdım. Ama seneler önce tanıştığım Na Jaemin adlı bu çocuğu canımdan bile çok sevdiğimi fark ettim. Ve bu tam da bu gece gerçekleşti.

Onunla ilişkimiz yıllarca karışık ilerlemişti. Hatta bazı zamanlar gerçekten de bir ilişki içinde olup olmadığımızı sorgulayıp durduğum zamanlar olmuştu. Onunla sık sık tartışırdık çünkü ben fazla ilgi seven birisi değildim. O ise tam tersine, bana fazlasıyla ilgi ve sevgi göstermeyi hep sevmişti.

O bana, hiç bıkmadan beni sevdiğini söylediğinde bunun asla gerçek olmadığını hep düşünerek onu alaya alır ya da ilgisiz kalırdım. Ama tam da şu anda, onun beni gerçekten de ne kadar çok sevdiğini ve benim aslında onu her şeyden daha çok sevdiğimi anlamıştım. Geç olmuştu belki ama kabullenmiştim.

"Bir şey söylemeyecek misin?"

Sesi yorgundu, sesi titrekti, sesi canımı acıtıyordu. 

Kanlanmış gözleri ile beni seyretmeye devam ediyordu. Ona "Sadece, senin bütün söylediklerinin bir şaka olduğunu söylemeni bekliyorum," dedim. Sesimde umut vardı. Bir umutla bunu bekliyordum. Yine her zamanki gibi, zaman ve mekan fark etmeksizin bana büyük bir şaka yaptığını ve birden bire gülmeye başlayarak her şeyin bir yalan olduğunu söylemesini bekliyordum.

"Şaka değil."

Onun ciddi olduğu ve ciddi konuştuğu tüm zamanlar beni hep korkutmuştur. Şu anda bu korkuyu tüm iliklerimde hissediyordum. Gözlerindeki hüzün dışında onda hissedebildiğim hiçbir duygu yoktu.

"Neden her zamanki gibi yalan söylemiyorsun?"

"Söyleyemem," dedi hiç beklemeden. "Sana hiç bir zaman yalan söylemedim. Söylemem de."

Ağlamak istiyordum. Ona sıkıca sarılıp "Gitme!" diyerek bağırmak istiyordum. Gözümden akıp giden göz yaşını elimin tersiyle uzaklaştırırken kafamı istemsizce önüme eğdim. Kendimi fazlasıyla sıkıyordum. Çığlık çığlığa ağlamamak için vücudumu kasıp duruyordum.

🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin