✑𝓝𝓒𝓣
"Lā shǐ!"
Renjun sessizce mırıldandığında ve Chenle ile birlikte gülüşmeye başladıklarında dehşete düşmüş bir ifadeyle onlara baktım. Beni ilk başta fark etmemişlerdi ve fark ettiklerinde ise kahkahalarını büyüterek birbirlerine vurmaya başlamışlardı.
"Ya! Renjun!"
Yanımda oturan Jeno'nun üzerinden uzanarak ikisinden birisine vurmaya çalıştığımda benden kaçmışlardı. Kullandıkları kelimeyi sadece benim duyduğumu umuyordum çünkü bu bir çeşit küfürdü. İkisi reşit olsa bile canlı yayın karşısında bunu kullanmaları çoğu insan tarafından eleştiri almalarını sağlayabilirdi.
"Tamam tamam! Üzgünüm."
Ben de güldüm ve kolundan tutmayı başardığım Renjun'in saçlarını karıştırdım. Neyse ki Haechan ya da diğerleri Çince bilmiyordu. Yoksa iki saniye içerisinde burası kaos bataklığına dönüşürdü.
Yaptığımız canlı yayın sadece Dream üyeleri ile birlikteydi ve yarım saatten fazla sürmemişti. Çünkü Haechan iyi görünmüyordu.
"Buraya gel."
Sağ elini koyu renkli saçlarına daldırmış, güçlükle sıkan Haechan'ı omzundan tutup kendime doğru çekmiştim.Son bir, hatta iki aydır aralıksız promosyon yapıyorlardı. Programları oldukça yoğundu ve henüz kendini toparlamaya bile zamanı olmayan Haechan günlerdir baş ağrısı çekiyordu. Bedeni yorgundu, uykusuzdu. Elinden geleni yapsa bile yüzü doğru düzgün gülmüyordu, keyfi yerinde değildi. Şu önümüzdeki bir ay için dinlenmesi adına şirketle konuşmuştum. Hatta onunla ilgileneceğime dair sözlerde de bulunmuştum. Benim programım da ne kadar dolu olursa olsun, üyeler her zaman önceliğimdi.
"Uyu hadi."
Yatağına yatırdığım Haechan'ın saçlarını sakince okşayıp üzerini örttüm. Son kez ısıtıcının çalışıp çalışmadığını da kontrol ettikten sonra odadan çıktım. İyice uyuyup dinlenmesini istiyordum.
"Bu Chenle'nun reşit olduktan sonraki ilk yayını!"
Jaemin ve Jisung'un odalarına çekildiklerini gördüğüm sırada işittiğim ses Jeno'ya aitti. Jeno, Renjun ve Chenle üçlüsü bir canlı yayın daha yapıyorlardı. Saat gece on birdi.
Bu gece Dream'in yurdunda kalacaktım çünkü Leo Hyung'un evine gidemezdim. Çünkü o Japonya'daydı. Ve ben de evde tek kalamazdım.Bu yüzden Dream yurduna gelmiştim. Şimdi ise mutfakta oturmuş, bu üçlünün canlı yayını sona erdirmesini bekliyordum. Renjun, onun odasında uyuabileceğimi söylemişti ama onu reddetmiştim. Çünkü yarın sahneleri vardı. Güzelce uyku çekmesini istediğim için koltukta yatmaya devam etmeliydim.
O sırada Leo Hyung'la mesajlaşıyordum. Bana Japonya'nın oldukça soğuk olduğunu yazmıştı. Gülümsedim ve ona sıkı giyinmesini tembihlediğim kısa bir mesaj yolladım.
Leo Hyung, ailemi kaybettiğimden beri yanımda olan abimdi. Şimdi ise hem abim hem de menejerim.
Annemi dört yaşında, babamı ise sekiz yaşında kaybetmiştim. Babam öldükten sonra ona verdiğim sözü tutarak dans etmeye başlamıştım. Babam dans ve müzik konusunda benim ilham aldığım kişiydi, en büyük destekçimdi.
On üç yaşına kadar büyükannem ve büyükbabamla yaşadım. Annem ve babam tek kardeşlerdi. Bu yüzden onlar öldükten sonra babamın annesi ve babası dışında bana bakacak kimse yoktu. Onlar da zaten on üç yaşına kadar bana bakmışlardı. On üç yaşındayken onları da kaybetmiştim.
Onun öncesinde, ben on yaşında falandım, büyükbabamla Kanada'ya gitmiştik ve bir yıl orda kalmıştık. Leo Hyung'da, Kanada'da kaldığımız o ailenin tek oğluydu. Bana her konuda yardımcı olmuştu. Ben ortaokula bir seneliğine misafir olarak gitmiştim ve o sırada Leo Hyung liseye gidiyordu. Okul özel olduğu için onunla aynı okuldaydım. Bu yüzden hiç yalnızlık çekmemiştim.
Şimdi ise, ailemde geriye kalan son iki kişiyi de kaybettikten sonra New York'a gitmiştik Leo ve ailesiyle. Kendimi onunla birlikte geliştirmiş ve onun sayesinde Kore'ye gelmiştim. Şuan on dokuz yaşındaydım. Ve on iki abim, on küçük kardeşimle birlikte bir olmuş, hayallerimi gerçekleştiriyordum. Onların arasında olmak, onlarla birlikte olmak ve onların lideri olmak benim en büyük gurur kaynağımdı.
@sysisi
16.01.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Teen Fiction[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...