🗝️~3(Nct)

247 19 12
                                    

✑ ⁷𝕽𝖎𝖓𝖌𝖘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑ ⁷𝕽𝖎𝖓𝖌𝖘

Sisi

"Acıyor!"

"Biliyorum bebeğim. Acıyor... "

Sol elini sıkıca kavrıyorken ne söyleyebilirdim ki? Bedeni yatakta yay gibi gerilirken sancısının güçlendiğini biliyordum. Gözlerim dolu dolu Yuta ve Taeil'in Yixing'i getirmesini bekliyordum. Yixing bizim aile dostumuzdu.Ve tabii doktorumuzdu da. Renjun'un şu zamana kadar yaşıyor olması bile onun sayesindeydi. Ama bir yerden sonra onun yeteneği de yetersiz kalıyordu çünkü Renjun'un hastalığı gittikçe güçleniyordu.

"Sisi bir şey yapmalıyız!" diyen Jaemin'e baktım buğulu gözlerimle. Renjun'un sağ tarafında aynı benim gibi oturup elini sıkıca tutuyordu. Gözleri tam olarak gözlerimdeydi ve kaşları endişeyle çatılmıştı.Renjun, sancısı yüzünden yatakta delirmiş gibi kıvranırken ayağa kalktım. Tek kişilikten biraz daha geniş olan yatağının boş kısmına oturdum ve sağ kolumu başının arkasına, sol kolumu beline sararak onu kendime doğru çektim. Küçük bir bebeği kucaklıyormuş gibi narin davranıyordum. Yüzü omzuma dokunurken bedeni kollarımın arasında geriliyordu. Vücudu acıdan dolayı kasılıyorken güçlü bir şekilde inliyordu. Bir yandan da ağlıyordu ve nefes almakta zorluk çekiyordu.

"Şşş. Tamam. Geçti." gibi kelimeler dökülüyordu dudaklarımın arasından ve elimden gelen tek şey saçlarını okşamaktı yavaşça. Renjun ağlamasını kısa bir süre keserek güçlü bir çığlık attığında onu kendime daha çok çektim. Jaemin gözyaşlarını tutamazken ben dudaklarımı dişliyordum. Çığlığının ardından ağlamasına devam ederken nefes almakta zorluk çekiyordu. Elimin arasındaki saçlarına öpücükler kondurdum. Sırtını yavaşça sıvazlıyorken de öpmeye devam ettim. Ardı ardına ,korkarak,canını daha fazla yakmaktan korkarak konduruyordum öpücüklerimi.

Renjun bir süreden sonra derin bir nefes aldı ve dudaklarının arasından titrekçe bıraktı. Bu sancıları yavaş yavaş azalıyorken yaptığı şeydi. Nefes alıp vermeye devam ederken sakinleşene kadar ona sarılmaya devam ettim. Birkaç saniye sonra tamamen sakinleşen bedenini yavaşça kendimden uzaklaştırarak bakışlarımı yüzünde gezdirdim. Sıkıca yumduğu gözlerini açarak bana baktığında kıpkırmızı olduklarını görmüştüm.

"Geçti bak." dedim mırıldanarak. Dudaklarıma küçük bir tebessüm kondurduktan sonra alnını öptüm bu sefer. Bedeni kollarımın arasında titrerken narince yatırdım yatağına ve üzerini örtmeden öylece bekledim. Üzerindeki beyaz tişörtü terden dolayı sırılsıklamdı.

"Renjun için bir tişört getirir misin Jaemin?"

Jaemin beni kafasıyla onaylayarak ayağa kalktığı sırada onu durdurdum.

"Ve beyaz olmasın. Lütfen."

Birkaç saniye bekledi öylece. Bakışları yüzümdeydi ve kafasıyla onayladı tekrardan beni. O, odadan ayrılırken bedenimi tamamen Renjun'a çevirdim ve üzerindeki tişörtü nazikçe üzerinden ayırdım. Dağılan karamel saçları terden alnına yapışmıştı. Onları işaret parmağımla tek tek ayırarak taramıştım arkaya doğru. Güzel yüzü kireç gibi bembeyazdı. Gün geçtikçe zayıflayan bedeni tir tir titriyordu ve ben ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Sisi!"

Odaya arka arkaya giren üç bedenden bana seslenen Yuta'ya baktım. Yixing hızlı adımlarla yatağın sağ tarafına geçerken ona gülümsedim ve aynı şekilde karşılık verişini izledim.

"Dışarı çıkalım mı?"

Yuta iki elimi de narince tutarken bana doğru eğilerek sormuştu. Kendimi ne kadar çok sıktığımı biliyordu. Bu yüzden kafamı sallayarak onu onayladım. Ayağa kalktığımda Taeil'in "Ben ilgilenirim onunla." deyişini duymuştum. Yuta onu onaylayarak beni dışarı çıkardı ve ben odadan çıkar çıkmaz ağlamaya başladım. İki elimi de sıkıca ağzıma kapatıyorken ses çıkarmadam ağlamaya çalışıyordum ama hıçkırıklarım boğazımı acıttığı için bunda zorluk çekiyordum. Yuta beni odadan biraz daha uzaklaştırarak sıkıca sarıldı bedenime. Ellerimle hâlâ ağzımı sıkıca tutuyorken alnımı göğsüne yasladım ve serbest bıraktım hıçkırıklarımı. Kendimden geçmiş bir şekilde ağlıyorken yanımıza Johnny, Mark ve Jaehyun geldi. Ama tek kelime etmediler.Ben orada öylece, Yuta'nın kolları arasında ağlarken hıçkırıklarıma eşlik eden ses Renjun'un çığlıkları olmuştu.

@sysisi
03.06.2020

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin