👶🏻~3(Jeong Jaehyun)

514 30 11
                                    

✑𝓨𝓸𝓸𝓷𝓸𝓱

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓨𝓸𝓸𝓷𝓸𝓱

"Hadi ama Yoonoh,çık dışarı."

Sitemli çıkan ses tonumun ardından derin bir nefes aldım.

"Tamam,pekâlâ.Sen kazandın."

On beş dakikadır evin içinde saklambaç oynuyorduk.Daha doğrusu o saklanıyor,ben hep onu arıyordum.

Banyonun kapısı aralandı ve içerisinden küçük bir beden hızlı ve paytak adımlarla merdivenlere doğru koşmaya başladı.Ardından hızlı adımlarla ona yetiştim ve karnından yakalayarak Yoonoh'u omzuma aldım.

Omzumdayken hem çırpınıyor,hem de yuksek sesle kahkaha atıyordu.Gülümsedim ve merdivenlerden inerken onu gıdıklamaya başladım.

İşi kabul edeli ve çalışmaya başlayalı bir hafta olmuştu.Jung Jaehyun'un dediği gibi,Yoonoh gerçekten de yaramaz ve uslanmaz bir çocuktu.

Ve de açık sözlü,fazla zeki.

Ama kısa sürede alıştığımızı hissetmiştim birbirimize.O'na çoğu kez arkadaş gibi davranıyor,çokça oyunlar oynuyordum.Ciddi olduğum zamanlar,bu onun komiğine gidiyordu.Bana koca bir adam gibi kendi hakkında,neler sevip sevmediği ile ilgili bilgiler veriyordu.

Fazla konuşkan ve dilliydi.

Yoonoh ve benim enerjim birleşince durdurulamaz olduğumuzu söylemişti Bayan Jung.Kendisi Yoonoh'un büyükannesiydi.Evet,onunla da tanışmıştım.Yoonoh'un emanet edildiği o kişiyi görmek istemiş,işimin üçüncü günü eve gelmişti.Çok mazlum bir kadına benziyordu.Güzeldi de.

Yoonoh'a baktığım bu ev,iki katlı stüdyo bir daireydi.Evde ne hizmetçi ne de çalışan vardı.Benim dışımda.Bayan Jung bu konuyu oğlu ile konuşmuş,'Yanlış anlamada oğlum,bir kız ile tek başına kalman,sence de farklı algılanmaz mı?' diyerek dile getirmişti bütün olayı.

'Kimsenin,nasıl algıladığı umrumda değil anne.Oğlumun daha iyi,daha rahat büyümesi için bu gerekli.' demiş,'Hem Yoonoh Seul'a alıştı bile.En azından daha az ağlıyor.' dedikten sonra da konuyu kapatmıştı.

Merdivenlerden indikten sonra mutfağa doğru ilerledim.Yoonoh omzumda çırpınmaya devam ediyordu.O'nu kendi sandalyesine oturtturdum ve dağılan saçlarını elimle düzenlemeye başladım.Hepsi terden alnına yapışmıştı.

Kemik suyundan hazırladığım tavuk çorbasını,tavuk suyu ile hazırladığım pilavı ve bir tabak yoğurdu onun önüne koydum.Ardından sağ çaprazındaki bir sandalyeye oturdum ve hafifçe kayarak bedenimi ona doğru yakınlaştırdım.

🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin