✑𝓛𝓪𝓿𝓮𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓟𝓪𝓻𝓪𝓭𝓲𝓼𝓮
"Her şey hazır!"
Menejer Hyung'un sahneye çıkan merdivenlerin ucundan bize bağırdığını duyduğumda içimde gittikçe büyüyen heyecanla Arin'e dönmüştüm. Büyük bir uğraşla mikrofonumu takmamda bana yardımcı oluyordu.
Bugün benim en heyecanlı olduğum gündü çünkü 21 kişi olarak sahne sergileyecektik. 21 beden bir olacak ve küçücük sahneyi ezip geçecektik. Çin'deki üyelerimiz gelmişti, Jungwoo bizimleydi ve Arin yanımdaydı.
Ve aynı zamanda Winwin bir kedi gibi ona sokulup heyecanlı olduğunu söylemeye devam ediyordu...
"Çok güzel olacak."
Arin iki elini de gerginlikten kasılabildiği kadar kasılmış omuzlarımın üzerine yerleştirip hafifçe sıktığında derin bir nefes aldım. Kalbim ağzımda atıyordu, bedenim bir yay gibi gerilmişti ve ben karşımdaki sevgilimin neden bu kadar güzel olduğunu düşünüyordum.
Uzun saçları dalgalı bir halde omuzlarına dökülüyordu ve bana dünyanın en güzel gülümsemesini yüzüne yerleştirerek bakıyordu. Ona baktım içim gidermiş gibi. Beni rahatlatmayı o kadar iyi biliyordu ki...Sadece yanımda durması ve boş boş bakması bile beni rahatlatıyordu.
Kollarımı sıkıca beline sardım. Onun sıcaklığına ihtiyacım vardı. Ve hatta elimde olsa onu koli bandıyla kendime bantlayarak birlikte sahneye çıkartırdım. Benimle gelmesini istiyordum. İçimde tatlı bir korku vardı ve onun sayesinde bu histen uzaklaşmak istiyordum.
Yüzümü boyun girintisine yerleştirip derin bir nefes aldım. Lavantayı ne kadar çok sevdiğimi biliyordu. Bunu, beni uçsuz bucaksız lavanta tarlasına götürmesinden ve en sevdiği parfümünün ona hediyem olan lavanta kokusu olmasından anlıyordum.
"Seni seviyorum..."
Normalde olsa ona bu tür cümleler kurmazdım. Onu sevdiğimi her şeyimle gösteriyordum ama bu tür cümleler kurmaktan her zaman çekinirdim. Bütün büyünün kaçtığını düşünürdüm.
Ama kurduğum tek bir cümleyle kalbinin hızını arttırışı ve benim bunu her şeyimle hissetmem beni daha çok büyülemişti. Gülümseyerek ona daha sıkı sarıldım. Bütün endişem, gerginliğim gitmiş, korkularım yavaş yavaş erimişti ve ben biran önce sahneye çıktıktan sonra tekrardan onun yanına gelmek için saniye saymaya başlamıştım.
@sysisi
19.12.2019[Baya çerez gibi bir şey oldu lütfen affedin...]
[Bakın şu eşeksıpasının güzelliğine...]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Fiksi Remaja[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...