💒(Moon Taeil)

338 20 8
                                    

✑𝓜𝓸𝓸𝓷 𝓣𝓪𝓮𝓲𝓵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓜𝓸𝓸𝓷 𝓣𝓪𝓮𝓲𝓵

"Neden bu kadar açık sözlü olmak zorundasın ki?"

Genç oğlan duyduklarından sonra dayanamayıp huzursuz bir ses tonuyla sormuştu. Kahverengi saçları birbirinden bağımsızca uçuyordu. Numaralı gözlüklerinin arkasından karşısındaki kızı izliyordu.

"Neden olmayayım ki?"

Sarı saçlarının rüzgarda süzülmesine izin veren genç kız genişçe gülümsedi. Yeşil gözleri mercan gibi parıldıyordu güneşin altında. Kararlı gözlerle karşısındaki oğlana bakıyordu.

"Seni sevemez miyim?"

Yüzündeki gülümseme yerini koruyordu. Ama sesindeki netlik gittikçe yok oluyor gibiydi. Bu bir soru değildi. Daha çok bir izin ister gibiydi. Ona 'Seni sevmek istiyorum' der gibiydi sesindeki tını.

"Okuldakilerden mi korkuyorsun? Senden hoşlandığımı duyduklarında yapacakları eleştirilerden mi çekiniyorsun? Bundan rahatsız mı olursun?"

Sorularının muhattabı olan genç oğlan sessizdi. Şaşkın bir yüz ifadesiyle karşısındaki kızı izliyordu.Söylemek istiyordu, aslında öyle bir şey olmadığını söylemek istiyordu.

"Ya da kendine mi güvenmiyorsun. Senden hoşlanmamın aptalca olduğunu mu düşünüyorsun?"

Genç oğlanın şaşkınlığı gittikçe büyüyordu. "Evet." demek istiyordu. "Evet, benim gibi birini sevmen çok saçma-"

"Kendine güvenmiyor olabilirsin. Sevilmeyecek bir insan olduğunu düşünüyor olabilirsin. Diğer erkeklerden kendini küçük görebilirsin. Ama ben öyle görmüyorum."

Arkasında birleştirdiği ellerini çözüp birkaç adım atarak genç oğlanın tam karşısında durdu genç kız. Sağ elini uzatarak onun sol elini kavradı ve elinin üzerindeki eli incelemeye başladı. Bir bebeğin cildi kadar yumuşak ve pürüzsüz olan ellere sahipti. İnce, uzun parmaklarına oranla güzel ve bakımlı tırnaklara sahipti.

"Moon Taeil. Diğer erkekler gibi mükemmel bir vücuda, neşeli veya sert bir kişiliğe ya da yetenekli bir ruha sahip olmayabilirsin. Uzun bir boya, mükemmel saçlara, mükemmel bir cilde sahip olmayabilirsin."

Gözlerinin içine bakarak söylediği bu sözler genç oğlanın yüzüne birkez daha sert bir tokat gibi çarpmıştı. Evet hiçbir özelliği olmadığını düşünüyordu. Sporda iyi değildi. Uzun boyu ve güzel bir vücudu yoktu. Saçları ve yüzü bakımsız görünüyordu ve bunları düşündükçe kendinden nefret ediyor, diğer herkesin de ondan nefret ettiğini düşünüyordu. Ama bu doğru değildi çünkü o düşündüğünün aksine oldukça yetenekliydi. Müzik konusunda kendini gittikçe geliştiriyordu. Ülkenin en iyi Üniversite'lerini kazanabilecek kadar zeki ve çalışkandı. Ve bir de, gülümsediğinde küçük bir çocuk gibi güzel görünüyordu. Ama o bunların hiçbirinin farkında değildi. Karşısındaki genç kızın aksine.

"Ben seni seviyorum."

Tek bir cümle ve yanaklarını kavrayan iki sıcak el Taeil'in nefesinin kesilmesine sebep olmuştu. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Yüzünün ve kulaklarının kızardığını, bedeninin tir tir titrediğini hissediyordu.

"Ve bana inanmanı istiyorum. Seni sevdiğime inanmanı istiyorum. Seni sevmeme izin vermeni istiyorum."

Genç kız cümlelerinin ardından uzanarak ellerinin arasındaki surata yakınlaştı ve genç oğlanın titreyen dudakları ile kızaran yanakları arasındaki o noktaya küçük bir öpücük bıraktı.

"Kimin ne dediği, düşündüğü umrumda değil. Sadece bunu bilmeni istiyorum."

Taeil gittikçe hızlanan ve onu nefessiz bırakan kalp atışları ile birlikte genç kızı izlemeye başladı. Geldiği ilk günden beri okulda oldukça popüler olan bu kız, ona her sabah günaydın dilekleri sunan kızdı. Onca insan onunla takılmak istese bile yanlız oturduğunu gördüğü için Taeil ile birlikte yemeyi teklif eden o kızdı. Grup ödevlerinde ya da aktivitelerde her zaman yanlız olmayı tercih eden çocuğun yanından bir dakika bile olsun ayrılmak istemeyen o kızdı. Taeil, okuldaki insanların onları öğrendiklerinde neler söyleyeceklerini, düşüneceklerini düşünmekten alıkoyamıyordu kendini. Ama yanındaki kişi Sisi'ydi. O, bu okulun gelmiş geçmiş en pozitif davranan ve sürekli etrafına gülümseyerek bakan birisiydi. Aynı zamanda kendisine ve Taeil'e yapılan en ufak bir yanlışa göz yummayacak gizli bir şeytandı o. Taeil bu yüzden oldukça şanslı ve bir o kadar da tedirgin hissediyordu.

@sysisi
11.06.2020

[Doğum günü çocuğu özel bölüm 💛]

[Doğum günü çocuğu özel bölüm 💛]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin