✑𝓢𝓲𝔁𝓽𝓮𝓮𝓷
"Jisung-ah,lütfen aç kapıyı."
Duraksadı.İç çekişini duymuştum.
"İyi misin?"
"Anneciğim lütfen cevap ver."
Ses çıkarmadım.Annemin titreyen sesi bacaklarımı daha çok kendime sabitlememe neden oluyordu.Kafamı dizlerimin üzerine yerleştirdim.
"Gidin lütfen." Kısık ve titrek çıkan sesim kulaklarıma zar zor ulaşabilmişti.Gözümden akan yaşlar yanaklarımı yakıyordu.
Annem sessizce kapının önünden uzaklaşırken derin bir nefes aldım.Kendimi güçlü bir şekilde sıkıyordum ve kaslarım yorulmuştu.Canım acıyordu.Hıçkırıklarımın duyulmasını istemiyordum ama sanki hepsi içimde patlıyordu ve kulaklarım acıyordu.Sanki bütün sesler beynimde yankılanıyordu.
Etraf karnlıktı ve ben korkuyordum.Yatağımın ve kahverengi komidinimin arasındaki küçük boşlukta dizlerimi kendime çekerek oturmuş sakinleşmeyi bekliyordum.Işıkları açmak istiyordum ama vücudum öylesine uyuşuktu ki,ağlamalıydım. İçimi dökmeliydim ve bunu karanlıkta yapmalıydım.Işığın düşünceleri beni rahatsız ediyordu.
Ne kadar öyle oturduğumu bilmiyorum.Göz kapaklarım ağırlaşıyor ve başım çatlayacak derecede ağrıyordu.Uykum vardı. Yorgundum.Düşüncelerim beni her saniye ele geçiriyordu,yoruyordu,parçalıyordu.
Ölecekmiş gibi hissediyordum ve çöküyordum.Tanrı aşkına!Ban daha 16 yaşındaydım.
Zayıf vücudum ne zaman aynanın karşısında gözlerime ulaşsa yaşlandığımı hissediyordum.Bedenim her gün güçlense bile aksine,ruhum her gün daha da yaşlanıyordu.Beynim çöküyordu.Kalbim çürüyordu.Ve ben bunu iliklerime kadar hissedebiliyordum.
Oysaki ben daha 16 yaşındaydım...
@Sysisi
23.11.2019[Jisung ne kadar da ben...]
[Hikaye başlıkları emoji olarak yayımlanıyor. Aynı emojiye sahip olan bölümler birbirinin devamıdır.
(Örn; 💸, 💸~2) Okuduğunuz hikayenin devamını okumak için lütfen aynı emojiye sahip bölümlere gidiniz.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Genç Kurgu[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...