✑𝓢𝓲𝔁𝓽𝓮𝓮𝓷
"Jisung,tenefüste kantine inelim."
Arkamdan fısıltıyla seslenen Renjun'a kafamı sallayarak cevap vermiş ve derse tekrar dönmüştüm.En ön sırada oturmam dersi dinlememe yardım ediyordu.Neden burada oturduğumu bilmiyordum,sanırım ilk günde tek boş yer burayı bulabilmemdi.Renjun'da hemen arkamda Jihoon ile birlikte oturuyordu.Üçümüzde geçen dönemden beri aynı sınıftaydık.
Dersin başında verdiğim kalemi uzatan İngilizce hocamızın teşekkürüne karşılık kafamı sallamış ve kalemliğimin fermuarını çekerek sıranın altındaki boş yere koymuştum.Zil çaldığı anda başımda dikilen Renjun ve yan sınıftaki arkadaşının yanına gitmek için ayaklanan Jihoon ile birlikte sınıftan çıkmış,Jihoon yanımızdaki 'B'sınıfına girerken biz de kantine doğru adımlamıştık.
Blog dersin ardından gelen ilk tenefüstü ve kantin bu yüzden fazla kalabalık değildi.Kahvelerimizi alıp boş bulduğumuz bir masaya oturduk.Renjun üzerindeki kot ceketi çıkartıp masanın üzerindeki boş bir alana yerleştirdi ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Elinde çizgi roman var mı?" diyerek başlattığı on dakikalık konumuzun ardından sınıfa gitmek için ayaklanmıştık."Biliyorsun,bir çizgi roman yazmak istiyorum ve...Hey!"Koridorun ortasında bir anda durdu ve parmağını şıklattı."Sen yazı yazmayı seviyordun değil mi?Benim için bir konu türetsen ve ben de onu çizgi roman haline getirsem..Nasıl olur?"
"Hayır,Renjun-ah.Ben yazı yazmayı bırakalı aylar oldu." Hemen çaprazımızdaki sınıfımıza girdim ve sırama oturdum.Renjun yavaş adımlarla sınıfa girip arkamdaki sırasına oturdu.Jihoon hala ortalarda görünmüyordu.Renjun parmağıyla bana dokunduğunda kafamı salladım.Üstelemesini istemiyordum.Zeten istesem bile yazamazdım.Çünkü bu daha çok kafamı yormama neden oluyordu.Bunu kaldırabilecek gücü yıllar önce tüketmiştim.
-
Yaklaşık bir buçuk saatlik otobüs yolculuğumun ardından evime ulaşmış,sadece kedim Tina'nın bulunduğu boş eve adımı atabilmiştim.Neredeyse bir buçuk saat yolculuk yapmamın sebebi okulumun bulunduğum bölgeden çok fazla uzak olmasıydı.Bunun nedeni ise basitti.Düzenli çalışmamış,iyi bir puan alamamış ve iyi bir okul seçimi yapamamıştım.Elimden geldiğince disiplini en iyi olan okulu araştırmış,bunun bulunduğum bölgeden yaklaşık bir buçuk saatlik bir mesafeye sahip olan, şuanki ikinci seneme başladığım okulum olmasını sağlamıştım.Sanırım en iyi zamanım okuldan eve dönerken kulaklığımdan zihnime akan melodilerin hayal gücümde bıraktığı etkiler olmuştu.Müzik dinlemeyi seviyordum.
Çantamı odama bırakıp annemin katlayıp yatağımın üzerine yerleştirdiği pijama altımı ve siyah tişörtümü alarak banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okul formamın yerine pijamamı giyip banyodan çıktım.Uzun bir süredir odamdan uzak,daha çok karanlık yerlerde değiştiriyordum üstümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Fiksi Remaja[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...