🎗️~5(Huang Renjun)

260 20 12
                                    

✑𝓓𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓓𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽

"Hadi ama Renjun, üzgünüm!"

Sınıfa doğru giden bedenin peşinden koridorda ilerlerken onunla konuşmaya çalışıyordum ama kafasını önüne eğdiği için yüzünü kapatan saçlarından dolayı onu göremiyordum. Peşinden hızla ilerliyordum ve bir yandan onunla konuşmaya çalışırken düşmemesi için çantamın kollarından kavrıyordum.

"Renjun, tamam. Bu konuyu kapatalım. Öğretmenlerle konuşmayacağım ve peşine düşmeyeceğim söz!"

Renjun bir anda koridorun ortasında durduğunda ben de durmuştum ve beklentiyle bakmaya başlamıştım. Kafasını yavaşça kaldırıp saçlarının arasından yüzüme baktı.

"Söz mü?"

Kafamı sallayarak onu onlayladım. "Bir şartla söz. Arkadaş olacağız."

Yüzüme tereddütle bakıyordu. Neden böyle davrandığını anlamıyordum. Kimsenin onunla arkadaş olmak istemediğini söylemişti ama ben istediğimi açık açık belirtmiştim. Neden böyle davrandığını asla anlamıyordum.

"Ben..."

"Sun!"

Arkamdan duyulan seslerle başımı o tarafa çevirdim. Sınıftan ve diğer sınıflardan birkaç kişi toplanmış beni çağırıyorlardı.Onlara aldığım bir kitabımı göstereceğime dair söz verdiğimi anımsadığımda derin bir nefes alarak tekrardan bakışlarımı Renjun'e çevirdim.

"Öğle yemeğini birlikte yiyeceğiz. Tamam mı?"

Renjun'e gülümsedikten sonra arkamı dönerek beni bekleyen arkadaş grubuma doğru hızla ilerlemeye başlamıştım.

-

"Çok yakışıklı değil mi?"

"Hm hm."

Üst sınıflardan arkadaşım olan Hyerin elindeki model dergisinde gördüğü erkek bir modeli bana gösterdiğinde kısa bir bakış atmış ve geçiştirmek için kısaca mırıldanmıştım. Bu hareketime göz deviren ve konuşmaya Yeri ile devam eden Hyerin'i es geçerek sağımdaki Renjun'e döndüm. Öğle arasındaydık ve ben sadece Renjun'le yemek yemeyi planlıyorken bize Jungwoo ve Yeri'de katılmıştı. Tabii daha sonra diğer sınıflardan arkadaşlarımız da bize katılmak istediğinde onları geri çevirememiştim. Masa oldukça kalabalıktı ve en az Renjun kadar ben de gergindim.

🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin