@SySisi
18.09.2023Hayatınızda tanıyabileceğiniz en agresif kızla sevgiliydim.
Onunla üçüncü yılımızı geride bıraktığımız günün akşamı güzel ve romantik bir yemek yiyeceğimizi düşünerek gün boyunca bunun için çabalamıştım. Fakat canım sevgilim, o geceyi kavga ile bitirmişti.
Yanlış anlaşılmasın. Kavga ettiği kişi ben değildim. On dakika içinde döneceğim diyerek gittiği tuvaletteki bir kızdı. Zavallı kız, restoranı ağlayarak terk etmişti.
"Ama, Jeno," diyerek söze başladı Sisi. Restorandan nazik bir şekilde kovulduğumuz için onu kolundan tutarak arabaya doğru çekiştiriyordum. "Kız bir anda benim hakkımda saçma saçma şeyler söyledi. Yok senin gibi bir adama yakışmıyormuşum. Ona mı kalmış kime yakışıp yakışmadığım!"
Bir yandan beni takip ediyor, diğer yandan da söylenmeye devam ediyordu. Tek kelime etmeden arabaya doğru ilerlemeye devam ettim.
"Jeno..."
Arkamdan seslense bile hiçbir şey söylememeye devam ediyordum. Arabaya bindim ve kemerimi bağlamadan onun da binmesini bekledim. Dışarda kısa bir süre bekledikten sonra tamamen sakinleşmiş bir biçimde arabaya bindi ve kapısını kapattı.
"Özür dilerim..."
Bana bakmıyordu. Kafasını önüne eğmişti ve sadece ellerini izliyordu. Beni görmeyeceğini bilsem de çaktırmadan ona baktım. Her defasında aynı şeyi yapıp sonrasında özür dilediğinde her şeyin tamamen düzelmediğini bilmesini istiyordum. Fakat dayanamadım.
"Sabahtan beri bu gece için uğraşıyorum. Hatta hayır, tüm hafta boyunca."
Bedenimi tamamen ona doğru döndürüp yüzüne baktım. O da suçlu olduğunu belirten bakışlarını bana çevirdi.
"Sadece bu özel günü güzel geçirmek istedim. Ama sen hep yaptığın gibi öfkene yenik düştün."
Ardından tekrardan karşıma döndüm. Araba restoranın arkasındaki geniş otoparktaydı. Karşımızda güzel bir deniz manzarası vardı. Belki de dakikalarca kimse konuşmadı. Özür dileyince hiçbir şeyin geri dönmediğini bildiği için bir şey söyleyemiyordu. Aniden ağladığını işittiğimde endişeyle gözlerimi ona çevirdim. Kafasını önüne eğmişti ve ağlıyordu. Çok ses çıkarmamak için kendini sıkıyordu ve hıçkırıklarını içine atıyordu. Kendime lanet okuyarak hemen ona doğru uzandım. Tam bir aptaldım. Onun nelerle savaştığını çok iyi bilmeme rağmen saçma sapan triplere giriyordum. Sisi bana karşı suçluluk duyduğu için ağlıyordu.
"Ağlama..." Hiç beklemeden kollarımı bedenine sardım. Bunu yapmamla birlikte hıçkırıklarını güçlendirdi fakat kısa sürede kendini toparlayıp kollarını boynuma sardı. Bundan fırsat bilerek ona yaklaşabildiğim kadar yaklaştım.
"Üzgünüm..."
Kafasını iki yana sallayıp yüzünü iyice boynuma gömdü. "Asıl ben üzgünüm. Gecemizi mahvettim." Boğuk çıkan sesiyle konuştuğunda gülümseyerek bir elimi saçlarının üzerine yerleştirdim ve yavaşça okşadım.
"Önemli değil."
Benden ayrılıp kızarık gözlerini gözlerime sabitledi. Onu böyle görmeye dayanamıyordum. Ne kadar kızgın olursam olayım tek bir damla göz yaşı beni mahvediyordu.
"Sana kendimi nasıl affettirebilirim?"
Bu soruyu sorma amacını biliyordum. Büyük bir suçluluk duyuyordu ve bunu bastırmak için her şeyi yapardı. Sırıttım. Yüzümü alan ifadeyi görünce gözlerini kaçırdı. Bir elimi beline yerleştirip yavaşça okşayarak onu kendime daha çok yaklaştırdım.
"Onu yapamam," dedi bana bakmıyorken. Sesi uzaktan duyuluyor gibiydi. Sessizce kıkırdayarak birkaç saniye yüzünü kaplayan o garip hali seyrettim. Ardından sahte bir üzgün surat yaparak elimi çenesine yerleştirip bana bakmasını sağladım.
"Ne yani, benimle denize girmeyecek misin. Şu an?"
Söylediğim şeyi algılayamıyormuş gibi baktı bana. Ardından gözlerini tekrardan kaçırıp kızaran yüzünü saklamaya çalıştı ve "Haa o mu?" diye bir cevap verdi. Güldüm. Onun aklından geçen şeyi çok iyi biliyordum.
Belindeki tutuşumu sıkılaştırıp tamamen bana yapışmasını sağladım ve kulağına doğru eğilip muzipçe fısıldadım:
"Bu geceyi sadece bir denizle kapatacağımı zannediyorsan yanılıyorsun, küçük hanım."
[Yorumları alalım🤎🐶]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Teen Fiction[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...