✑𝓝𝓒𝓣
Çıkışımın üzerinden neredeyse tam bir yıl geçmişti.
Zaman gerçekten de çok hızlı akıp gidiyordu ve ben şuan kayıt odasındayken bunu daha iyi anlıyordum.
İkinci tam albümüm için kayıtlara başlamıştık bile. Çalışanlar oldukça nazikti ama yetiştirmemiz gereken birçok çekim bulunuyordu. Bu yüzden son bir aydır sık bir tempo içerisindeydik. Onlar da oldukça yorgun ve streslilerdi. Bazı anlarda bunu yansıtmaktan çekinmeseler de sorun değildi. Kendim de öyleydim çünkü.
Son bir ayın yorgunluğu bütün yüküyle üzerimdeyken havaalanındaydık. Benim kayıtlarım tamamlanmıştı ama 127'nin Çin'de çekimleri vardı ve bir lider olarak, aynı zamanda Çince de biliyor olduğumu göz önünde bulundurarak onlarla birlikte gidiyordum. Tek sebebi bu değildi tabii. Çin'de benim de birkaç çekimim vardı. Bu yüzden onlarla birlikte gidiyordum.
Sırtımı yasladığım silindir şeklindeki kolonun dibinde ayakta dikilmiş, kollarımı göğsümde bağlamış öylece bekliyordum. Gözlerim kapanmamak için direniyordu ama birkaç saniyelik kestirmelerden kaçamıyordum. Havaalanının büyük giriş kapısının önünde bizi almaya gelecek araçları bekliyorduk. Üyelerin bazıları fanlarla konuşuyordu. Ortam oldukça kalabalıktı.
"İyi misin?"
Yuta Hyung'un naif sesi kulaklarımı doldurduğunda kapattığım gözlerimi açmak zorunda kalmıştım. Uzun saçları ensesinde bağlanmış, küpeleri ve kulaklıkları kulaklarını süslüyordu ve endişeli bakışlarını yüzümde gezdiriyordu.
Kafamı iki yana sallayarak cevap verdim ona. Yalan söylemeye gerek yoktu. Ölü gibi olduğum bariz bir şekilde görülüyordu zaten.
Yuta Hyung kafasını salladı. O sırada yanımıza gelen Haechan ve Taeil Hyung'un da bakışları beni bulduğunda omzumda bir baskı hissettim. Yuta Hyung sağ elini omzuma koyup destek verircesine sıktı. Ona yorgun bir gülümseme yolladım. Birkaç saniye aynı şekilde baktı yüzüme ve sol elini enseme yerleştirip kafamı sağ omzuna yatırdı. Başım omzunda, yüzüm boyun girintisindeyken gözlerimi yumdum ve derin bir nefes aldım. Yuta Hyung ensemdeki eliyle saçlarımı yavaşça okşuyorken aynı zamanda Taeil Hyung'da omzumu sıvazlıyordu. Sanırım bir süre burada uyumama izin vardı ve ben bunun için aşırı sabırsızdım.
@sysisi
27.12.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Novela Juvenil[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...