✑𝓤𝓝𝓞
Şu anda hissettiğim sinirin tüm vücudumda gezintiye çıktığını hissedebiliyordum.
Renjun tam karşımdaydı.Haechan ona bir şey göstermek istediğini söylediği için benim yanıma değil onun yanına oturmuştu.Sorun bu değildi.Sorun,Renjun'un sol tarafında oturmuş,sürekli onunla konuşmaya çalışan kızdı.Renjun istemediğini tüm hareketleriyle belirtse de kız bunu anlamayacak kadar kıt beyinliydi.Ve gittikçe Renjun'a doğru yaklaşıp temas kurmaya çalışması oldukça sinirimi bozuyordu.
Kendimi zor tutuyordum.
Gıcık bir şekilde gülüp arada bir bana bakıyordu ismini bilmediğim ve önemli de olmadığını düşündüğüm şahıs.Arin sağımda,bana kaçamak bakışlar atarken ve elini omzuma koyarken kıza sinir dolu bakışlar atmayı da ihmal etmiyordu.
"Burada çok komik çıkmışsın!"
Haechan birlikte çekindikleri bir fotoğrafta Renjun'u işaret ederek konuştuğunda Renjun çekingen bir şekilde gülümsemişti.
"Bence çok tatlısın Renjun."
Kız Renjun'un omzuna dokunmuş ve elini hafifçe koluna doğru okşayarak indirmişti.Sakin olmaya çalıştım.Konuşmaya devam ettikçe sorun olmadığını söyledim ama Renjun'un rahatsız olmuş gözleri beni bulduğunda sinirli bir şekilde derin bir nefes aldım.
"Renjun buraya gel!"
Bir süre gözlerimin içine baktıktan sonra ayağa kalkmış ve spor hırkasının uzunluğundan dolayı içinde kaybolan ellerini omzuma koymuştu.Onu belinden kavrayarak kucağıma oturttum ve sırtını sıvazladım.
"Kıskanmanı gerektirecek bir şey yoktu."
"Kes sesini!"
Arin ve ben aynı anda söylediğimizde kız irkilmiş ve "Her neyse," diyerek ayağa kalkmıştı.Kısa eteğini çekiştirdikten sonra rastgele görüşürüz diyerek bulunduğumuz yerden uzaklaşmıştı.Bakışlarımı Renjun'a çevirdim.Sinirli oluşum hoşuna gitmemiş gibiydi,somurtan bir ifadeyle etrafa bakıyordu.
-
Çoktan eve vardığımızda üzerimdeki ceketi çıkardım ve askıya astım.Renjun yanımdan geçerek mutfağın ışığını açmış ve dolaptan su şişesini çıkarmışı.
"Neden hiçbir şey söylemedin," dedim,omzumu mutfak kapısının pervazına yaslamadan önce.Kollarımı göğsümde birleştirmiş,kana kana su içen çocuğu izliyordum.
Hiçbir şey söylemedi.Bir süre ikimiz de konuşmadık.Olduğum yerde dikleştim ve elindeki bardağa uzun uzun bakan çocuğu kollarından tutarak kaldırmış ve karşımdaki tezgaha oturtmuştum.1,71 boyu,onu tezgaha çıkartmamla birlikte 1,80 olan boyumla eşitlenmişti.Bu hareketimle şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.
"Rahatsız olduğun zaman,bunu söylemen gerekir."
Fısıldar gibi çıkan sesim onun gözlerini yummasına sebep olmuştu.Hala kollarının altında olan ellerim yavaşça beline doğru kaydı.Yavaş yavaş ilerletiyor,duraksadığım yerleri okşuyordum.Bu hoşuna gidiyordu.Dudaklarını yaladı.Alnımı alnı ile buluşturdum ve gözlerini hafifçe aralamasını izledim.
"Anladın mı?"
Onu öpmeden önce fısıldamıştım.Dudaklarımı onunkilerle buluşturdum.Ağır ağır öpüyordum onu.Belindeki ellerim hala yerini koruyordu.Baş parmaklarımla karnını hafifçe okşamaya devam ettim ve onu daha sert öptüm.Gözlerini daha sıkı yumdu ve kafasını arkaya doğru yatırdı.Dudaklarımı boynuna doğru kaydırırken kafasını salladı ve beni onayladı.Gülümsedim.Şuan o kadar tatlı görünüyordu ki! Boynundaki adem elmasını hafifçe ısırdım.Isırdığım yer anında kızarırken dudaklarımı ondan uzaklaştırdım ve olduğum yerde doğruldum.
"Aferin," dedim ve alnına dökülen saçlarının üzerine minik bir öpücük kondurdum.Anında omzuma yaslanmış ve yüzünü boyun girintime yerleştirmişti.Bu hali çok tatlı olduğu için genişçe gülümsedim ve onu kucağıma alarak salona doğru ilerledim.
@sysisi
08.02.2022[Yeni bölüm istendi yeni bölümle geldim. Merhabalar!]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Genç Kurgu[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...