@sysisi
19.09.2023Yaşadığım hayat boyunca en stresli geçen gecemin son bulmasıyla derin bir nefes alarak babamın yanında bitmiştim. Beni sıcak kollarıyla sıkıca sardıktan hemen sonra kendisinin bir baba olduğu ve kızının bir çocuğa aşık olmasının onda açtığı endişe ve benzeri duyguları yaşattığı ile ilgili konuşma yapmaya başlamıştı. Ta ki kendimi Mark'ın kolları arasında bulana kadar.
"Rahat bırak kızı Hyung."
Mark bana şefkatli abi edasıyla bakıp saçlarımı okşayarak kendi yatağında yatabileceğimi çünkü babamın yatağının hemen yanındaki yatağın ona ait olduğunu söylemişti. Ona gülümseyerek teşekkür ettim ve yanağımdan öpmesine izin verdim.
"İyi geceler."
O odadan çıktıktan sonra tekrardan babama döndüm. Bana parıldayan gözlerle bakıyordu. "Ne oldu?" diye sormadan kendimi alamadım.
"Hiiç..."
Tekrardan iç çekerek bana bakmaya devam ettiğinde göz devirmeden edemedim. Gerçekten de benim için endişeli olduğunu tam olarak bu görselden anlayabiliyordum. Ama ortada endişelenecek bir şey yoktu. Hayatımda ilk defa bir erkeğe aşık oluyordum ve bunun gerginliğini yaşıyordum. Her ne kadar o erkek yakın zamanda NCT'nin yeni üyelerinden birisi olacak olsa da iyiydim. İyi olacaktım. Yani umarım.
"Baba sence anladı mı?"
"Neyi?"
"Ondan hoşlandığımı."
Mark'ın benim için verdiği yumuşacık yastığı düzgün bir pozisyona sokmaya çalışırken sorduğumda babam bana garip bir bakış attı.
"Nasıl anlasın ki?"
"Ne bileyim," dedim omuzlarımı silkerken. "Çok mu belli ettim acaba. Ya rahatsız olursa, ya benden hoşlanmazsa?"
Endişeyle saçlarımı karıştırdığımda babamın "Hele bir sevmesin..." dediğini işittiğim anda ona tuhaf bir bakış attım.
"Bunları düşünme sen. Yat uyu hadi."
Beni zorla yatağa yatırıp üzerimi örttükten sonra alnımı öptü ve ışığı tamamen kapattı. O da saniyeler içinde kendi yatağına yatarken karanlık tavanı seyrediyordum.
Düşünmeden edemiyordum işte. Bugün halim tavrım oldukça garipti ve bundan rahatsız olmuş olabilirdi. Ya da tam tersi farkında bile olmamıştı, emin değildim.
Zamanın bana bunu güzelce göstereceğinden hiç şüphem yoktu çünkü artık neredeyse her gün onunla karşılaşacaktım.
-
Onunla her gün karşılaşacağımdan bahsetmiştim. Öyle de oluyordu. Sanki o günden sonra her anımda karşı karşıya geliyorduk. Sanki aramızda bir mıknatıs vardı ve birbirimizi her anımızda çekiyorduk. Tuvalete giderken bile onunla karşılaşıyordum!
Ayıp olmasın diye her defasında selam veriyor ve kısa da olsa sohbet ediyorduk. Eunseok her karşılaşmamızda onun yanında oluyor ve bana imalı bakışlar atıyordu. Anlamıştı. Yüksek ihtimalle Seunghan'da biliyordu artık. Bunu fark etmek beni daha da utandırmıştı ama ondan kaçarsam her şey daha da tuhaflaşırdı.
"Selam!"
Babamın beni zorla oturttuğu pratik odasının en köşesindeydim ve Eunseok sinsice yanıma yaklaşıp sol tarafıma yerleşti. Yüzünde şirin ama imalı gülüşlerinden birisi vardı. Gerilmiş hissetsem de çaktırmayarak selamına karşılık verdim.
"Nasıl gidiyor?"
O tam gözlerimin içine bakarken ben asla karşılık veremiyordum. Hatta pratik yapan babamı izlerken gözlerim sadece karşı taraftaydı.
"İyi." Soğuk davranıyormuş gibi gözükmek istemiyordum ama fazlasıyla gergindim. Gergin iken yapabileceğim bir çok yanlış varken kendimi riske asla atamazdım.
"Çok belli ediyorsun."
Eunseok'da benim gibi karşıya bakmaya başlarken cevapladı. Yüzündeki o gülümseme asla dinmiyordu. Hızla kafamı çevirip yüzüne baktım fakat bana bakmamayı seçti. Omuzlarımı düşürerek derin bir nefes aldım.
"Peki o da biliyor mu?"
Eunseok en sonunda kafasını bana doğru çevirdiğinde merakla ve heyecanla ona bakıyordum. Bir yandan anlamış olmasını diliyorken diğer yandan tam tersi olmasını istiyordum.
"Pek sanmıyorum."
Dudaklarını büzerek konuştuğunda hayal kırıklığına uğradığımı hissettim. Ve saniyesinde bunu fark ederek utançla kafamı diğer tarafa çevirdim. Eunseok gülerek oturduğu yerden doğruldu.
"İkiniz de çok tatlısınız gerçekten."
Arkasını dönerek ilerlemeye başladı ve arkasında şaşkınca ona bakan beni öylece bırakıp gitti. Ne demek istemişti. Tatlı olduğumu söylemişti fakat Seunghan'ın da tatlı olduğunu söylemişti sanırım. Yani öyleydi... Sanırım.
[Biliyorum artık bunlar grupta değil. Zaten bir soraki bölüm de onunla alakalı olur. İkisi nct den ayrılmadan önce yazmıştım...]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Genç Kurgu[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...