✑𝓒𝓱𝓮𝓻𝓻𝔂 𝓛𝓲𝓹𝓼
Onunla tekrardan birlikteydim. Neredeyse tanışalı bir hafta olacaktı ve ben her gün onun yüzünü görüyordum.
Bu tabii ki de hayıflanacağım ve yakınacağım bir konu değildi. Asla da olmayacaktı. O kiraz tadındaki dudakları her gün öpebilmek, her gün onun dokunuşlarını hissedebilmek benim için çok büyük bir lütufken buna hakkım asla olmayacaktı.
Uzun bir gecenin ardından yine onun yatağındaydım. Bu sefer kafası çıplak göğsüme yaslıydı ve derin bir uykunun içindeydi. Kollarımı kafamın altında birleştirmiş tavanı izliyordum. Ondan öncesini düşünüyordum. Odan önce nasıl biriydim hatırlamaya çalışıyordum. Çünkü şu geçirdiğimiz bir hafta da ben tamamen değiştiğimi hissediyordum.
Asla hiçbir şey için heyecanlanmayan ben, onu öptüğümde deli gibi heyecanlanıyordum. Asla hiçbir şeyi yapmak için can atmayan ben, onu bir an önce görebilmek için can atıyordum. Asla huzurlu hissedemeyen ben, onun dokunuşları ile huzura kavuşuyordum. Ayladır uyuyamayan ben onun yanında bebekler gibi uyuyordum. Bu ben değildim. Bu tamamen başka birisiydi. Ama bu başka birisini oldukça sevmiştim.
"Jaemin?"
Pürüzlü sesi kulaklarıma ulaştığında gülümseyerek ona baktım. Uykulu gözlerle bana bakıyordu. O kadar tapılası duruyordu ki...
"Efendim?" dedim onu fazla bekletmeyerek. "Sen neden uyumadın?" diyerek hemen arkamdan konuştu.
"Seni izlemekle meşguldüm."
Oldukça fazla klişe içeren cümlem onun yüzünü buruşturduğunda kahkaha atmadan duramadım. Asla gülmeyen ben, onun yanında gülümsemeden duramıyordum.
"Büyük bir klişesin."
Bana yaklaşarak dudakları ile dudaklarımı kavradı ve sert bir öpüşme anı yaşattı. Şehvetle ona karşılık verirken ağzım kulaklarıma varmak üzereydi.
"Önce ben duş alıyorum."
Tamamen çıplak bedeniyle banyoya doğru ilerlerken kafamı sallayarak ona baktım. Tanrı bir gün benimle konuşsaydı ve onun gibi bir kadının benimle birlikte olarak hayatımı değiştireceğini söyleseydi, sanırım şizofren falan olduğumu düşünerek ilaç kullanmaya başlardım.
Hala kulağa imkansız geliyordu. Hala bir gün gözlerimi açacak ve o iğrenç, karanlık odamın tavanı ile karşılaşacakmışım gibi geliyordu. Onu doya doya öperken de, onunla yarınlarımız yokmuş gibi sevişirken de gerçek olup olmadığını idrak edemeyecek duruma geliyordum bazen.
Ama Tanrım, eğer ki bu bir hayalse ve böyle devam edecekse, bu hayalden asla ama asla uyanmamayı diliyorum!
@sysisi
20.11.2022[En sevdiğim hikayelerden birisine bölüm atmak mutlu etti beni :)
Bu arada artık sık sık atmak istiyorum bölüm. Elimde çok taslak var umarım yapabilirim..
Ve yorum yaparsanız sevinirim🤍][Hikaye başlıkları emoji olarak yayımlanıyor. Aynı emojiye sahip olan bölümler birbirinin devamıdır.
(Örn; 💸, 💸~2) Okuduğunuz hikayenin devamını okumak için lütfen aynı emojiye sahip bölümlere gidiniz.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Roman pour Adolescents[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...