✑𝓥𝓪𝓶𝓹𝓲𝓻𝓮𝓼
Hava oldukça soğuk. Genç kadın giydiği örgülü kazağının derin ceplerine iki elini de yerleştirmiş öylece bekliyor bu soğukta. Aslında öylece değil,sağ bacağını sabırsızca sallıyor, derin derin nefes alıp veriyor ve sıkıntıyla etrafına bakıyor. Sırtını geniş, büyük ve oldukça gürültülü barın kirli olduğunu umursamadığı duvarına yaslamış ve içeriden sadece bir kişinin çıkmasını bekliyor.
"Ahaha!"
Uzun ve renkli koridorun çıkışında duyulan gülüşme sesleriyle birlikte genç kadın bedenini dikleştirmiş ve sırtını duvardan ayırarak bakışlarını çıkış kapısına çevirmişti. Na Jaemin, giydiği beyaz takımın beyaz gömleği göğsünün yarısına kadar açık olmasını umursamadan yanındaki bir kaç sarhoş kızla gülüşerek soğuk havaya adımını attığında gördüğü bedenle birlikte duraksamış ve gülüşü yavaş yavaş yok olmuştu yüzünde. Kendisinden dört yaş büyük olan kadın çatık kaşları ile her an ona saldıracakmış gibi duruyordu.
Kızlar Jaemin'in durduğunu gördüklerinde bir süre onu beklediler. Jaemin onlara gitmeleri için kısa bir bakış attığında ise umursamayarak yollarına devam etmişlerdi.
"Noona?"
Jaemin çekingen bir tavırla öne doğru bir kaç adım attığında yine aynı tavırla seslenmişti karşısındaki kadına. Genç kadın ise bir süre sessizce beklemiş ve sinirli bakışlarını Jaemin'in yüzünde gezdirmeye devam etmişti.
"EŞEK. SIPASI. SENİ. NE. İŞİN. VAR. BURDA. HA!"
Genç kadın sinirle Jaemin'in kolundan tutarak onu öne doğru eğmiş ve sırtına vurmaya başlamıştı. Her vurduğunun ardından duraksayarak tek bir kelime söylüyordu dişlerinin arasından.
"Ahh! Noona dur!"
Jaemin yediği dayaklardan kendini korumak adına kolunu başına sper ederken sesleniyordu noonasına. Genç kadın ise ona vurmaya ve kızmaya devam ediyordu.
"SEULGI NOONA!"
Uzaklardan duyulan ses ile iki beden de bakışlarını o tarafa doğru çevirdiğinde Seulgi gördüğü Sisi'nin bedeni ile şaşkına dönerken Jaemin şükür duası etmeye başlamıştı bile. Ama Seulgi'nin şaşkınlığı kısa sürmüş ve Jaemin'i dövmeye devam etmişti.
"Ahh!"
"SEULGI!"
Jaemin dudağına yediği sert yumrukla kendini geriye çekerken Sisi onlara doğru hızlı adımlarla yaklaşmış ve bedenini Jaemin'in bedeni önüne sper etmişti. Jaemin kanayan dudağını umursamadı ve bedenini Sisi'nin bedeni arkasına saklayıp korku dolu bakışlarını Seulgi'ye çevirdi.
"Noona ne yapıyorsun sen? "
Sisi öfkeyle sorduğunda Jaemin'i tamamen arkasına almış ve kollarına tutunmasına izin vermişti.
"Asıl siz ne yapıyorsunuz. Size dışarı çıkmak tehlikeli denmedi mi. Ve sen küçük şeytan..."
Seulgi Jaemin'i işaret ederek öne doğru sinirle atıldığında Sisi onu durdurmuş ve Jaemin'i kendine daha çok çekmişti.
"Noona tamam. Sen arabaya git. Jaemin'i ben getireceğim."
Seulgi sinirle baktı son kez yüzlerine ve yine sinirli adımlarla arabaya doğru ilerledi. Sisi, Seulgi uzaklaştığı zaman hızla arkasına döndü ve koluna koala gibi yapışmış gence baktı.
"Canına susadın değil mi? Seni herkes uyardı, tehlikeli dediler. Ben de dedim. Amacın ne?"
Jaemin ilk defa kendini bu kadar suçlu hissediyordu. Haklıydı Sisi. Çok kez uyarılmasına rağmen hiç birini dikkate almayarak riskli şeyler yapmaya devam etmişti. Bunların başında ise tek başına dışarı çıkmak vardı. Hem de izinsiz bir şekilde!
"Gel buraya." Sisi onu kendine çekti ve yüzünü elleri arasına aldı. Patlayan dudağından akan kanı baş parmağı ile sildikten sonra gülümseyerek genç oğlanın gözlerine baktı.
"Sana bir şey olmasına izin vermem, Jaemin. Ben varken ya da ben yokken, kimse sana hiçbir şey yapamaz. Ama sen büyüdün. İnsanların içinde olmak sadece seni değil, seninle bağlantılı olan herkesi riske atar. Aileni, arkadaşlarını, beni..."
Jaemin'in bal sarısı gözleri anında kendini kızıllığa bıraktığında Sisi bu görüntüyle gülümsedi. Onu kendine çekip sıkıca sarıldı. Ne olursa olsun hayatında tek o kalmıştı ve onu canından daha çok koruyacağına adı kadar emindi. Ve kim olduğu kadar...
@sysisi
28.11.2019[Hikaye başlıkları emoji olarak yayımlanıyor. Aynı emojiye sahip olan bölümler birbirinin devamıdır.
(Örn; 💸, 💸~2) Okuduğunuz hikayenin devamını okumak için lütfen aynı emojiye sahip bölümlere gidiniz.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Novela Juvenil[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...