✑𝓒𝓱𝓮𝓻𝓻𝔂 𝓛𝓲𝓹𝓼
Pekala, lise klişelerinin olmazsa olmazı sene sonu partilerinden birindeydim. Adım Na Jaemin. On sekizine yeni basmış bir liseliyim. Mezun olmama az kaldı ve mezuniyetten önce yapılan bir partideydim. Gerçi, bir avuç seks manyağının hazırladığı bir şeydi. Parti demek için bin şahit isterdi.
Elimdeki kırmızı renkli karton bardağın içindeki sarı renkli sıvıya odaklanmıştım. Sol elim deri ceketimin cebindeyken dizlerim birbirine değiyordu. Haki yeşili deri bir koltuktaydım. Parti iki katlı bir villadaydı. Okul başkanımız, ki sorumluluk sahibi olduğu için değil, herkes arasında popüler olduğu için başkandı, Yukhei tarafından düzenlenmişti bu parti. Her şey bedavaydı. Beyin de öyle.
Kahverengi saçlarım alnıma dökülüp gözlerimin önünü kapatıyorken bakışlarımı tam karşıma çevirdim. İki genç,kız oğlanın üzerindeydi ve sevişiyorlardı. Bildiğiniz çocuk yapacaklardı şuracıkta!
Yüzümü buruşturmadan edemedim. Başım dönüyor gibiydi. Oysa ki geldim geleli su bile içmemiştim. Buraya tahmin edileceği gibi arkadaşlarımın zoruyla gelmiştim. Sosyal bir arkadaş ortamınız varsa ve özellikle de onlardan biri Donghyuck'sa böyle ortamlar kaçınılmaz oluyordu. Şuan bile kahkahasının etrafı inlettiğini duyabiliyordum.
Ayağa kalktım. Lavaboya gitmek için merdivenleri tırmandım. O sırada ceketimin iç cebinden sigara paketini çıkarıyordum. Üst kata çıkan son merdiveni de adımladığımda buranın oldukça sessiz olduğunu farketmiştim. Yanımdan geçerek aşağı kata inen iki genç kız dışında kimse yoktu. Hafifçe gülümsedim. Dudaklarımın arasına bir dal sıkıştırırken önünde durduğum lavabonun kulpunu aşağı indirdim ve kapının aralanmasını sağladım. Işık yanıyordu ve içeride bir kız vardı. Uzun siyah saçları ve kaşlarının altında biten kahkülleri vardı. Üzerinde benimki gibi deri bir ceket ile içerisine giydiği beyaz gömleği vardı. İnce bacaklarını saran koyu kotu ve ona uyumlu büyük topuklu postalları ile bağdaş kurmuş oturuyordu mermerin üzerinde. Etraf temizdi. Banyo halıları temiz ve pahalı duruyordu.
"Ben... Üzgünü-"
"Merhaba, Jaemin?"
Duraksayarak konuştuğunda ve adımı sorar gibi tonladığında başımı salladım. İçeriye bir adım attım. Adımım o kadar büyüktü ki, şuan bedenim tamamen banyonun içerisindeydi. Kapıyı kapattım. Bunları neden yaptığımı, neden içeri girdiğimi ve bir kızla banyoda baş başa kalmamı sağlayarak kapıyı kapattığımı bilmiyordum. Ve hatta kilitlemiştim. Daha doğrusu, kapı kapanır kapanmaz otomatikman kilitlenmişti.
"Fazla sigaran var mı?"
Kafamı salladım. Ona neden yerde oturduğunu, neden burada tek başına olduğunu ve hiçbir şey yapmadığını sormak istemiştim. Ama yaptığım tek şey elimi ceketimin cebine sokup paketi çıkarmak olmuştu. İçerisinden bir dal sigara aldım ve ona uzattım. Aynı anda yüzünü öne doğru uzatmıştı. Kiraz renkli dudakları öne doğru kıvrılırken ellerim titriyordu. Sigarayı dudaklarının arasına bıraktım ve geri çekildim. Ellerimle eş zamanlı olarak bedenim de titriyordu. Burası soğuktu ve yerde oturan siyah saçlı kızın bakışları buradan daha soğuktu. Ürperdiğimi hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Roman pour Adolescents[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...