✑𝓦𝓪𝓻𝓻𝓲𝓸𝓻
"Anne? Sana bir soru sormak istiyorum."
Akşam yemeğimizde pilav ve et vardı. Normalde asla yemek seçen bir çocuk değildim. Ama canım bir yudum su bile içmek istemiyordu. Bu annemin umrunda değil gibiydi. Kendi yemeğini oldukça iştahlı bir şekilde yiyordu. Babam bugün geç geleceği için evde yalnızca o ve ben vardık. Ona bir takım sorular sormanın tam zamanı gibiydi. Yine de çekindiğimi ve bir tık korktuğumu itiraf ediyordum.
Annem devam etmem için yüzüme kısa bir bakış attı. Annem hiçbir zaman bana karşı sevgi dolu olmamıştı. Ondan hep çekinirdim. Ama son zamanlarda benden daha da uzaklaşması beni üzüyor, canımı sıkıyordu. Ve korkumu daha çok arttırıyordu. Neler oluyordu bilmiyorduk ama bunu çözebileceğimizden emindim. En azından uğraşacaktık. Ve olacakları bekleyecektik.
"Birkaç hafta önce bizim bahçede yaptığınız yemek toplantısında bir kadın vardı. Hatırlıyor musun?"
Anneme endişeyle baktım. Hatırlamamasını istiyordum. Hatırlamamasını ve bu olanların çocuksu bir düşünce olmasını istiyordum.
"Bayan Rwoirra'dan mı bahsediyorsun?"
Duyduğum kelimeyle bedenimin gerildiğini hissettim. Hızla ayağa kalkarken çatalımın yere düşmesi umrumda bile değildi. İki elimi masaya koymuş, öylece annemin gözlerine bakıyordum korkuyla.
"Rwoirra mı? Sizin şu bahsettiğiniz tuhaf cümlelerin arasında geçen o kelime mi? Neden Bayan Rwoirra'dan bahsedip duruyorsunuz? O kadın kim! Bu ne anlama geliyor!"
Bedenim gerginliğini korurken kendimi kaybetmiş gibiydim. İstediğim tek şey sorularıma cevap vermesiydi şuan. Yüzüme boş boş bakmamasını ve sorularımı cevaplamasını istiyordum.
"Rwoirra ne anlama geliyor anne?"
Gerginlikten kesılan omuzlarımı serbest bıraktığımda sesim yalvarır gibi çıkmıştı. Beni yanıtsız bırakmasını istemiyordum.
"Bir şeyleri bulmak istiyorsan, o şeyin etrafında dolaşma. Sadece, direkt kendisine bak. İstediğini bulursun!"
Annemin ima etmek istediği şey tam olarak neydi bilmiyordum. Yaptığı tek şey, cümlesinin ardından masadan kalkıp gitmek olmuştu. Ve arkasında korkudan deliye dönmek üzere olan kızını bırakmak olmuştu.
@sysisi
16.02.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Roman pour Adolescents[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...