✑𝓓𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽
Pazartesi sabahı okulumun bahçesini girdiğimde bankların en arkasında oturan bedeni görmem ile adımlarımı Renjun'in yanına yönlendirmiştim.Tek başına oturduğu bankın sağ tarafına oturdum ve bedenimi ona doğru çevirdim.Yüzümdeki gülümsememin aksine onun yüzündeki şaşkınlık gözlerimin hemen önündeydi.
"Günaydın!"
Heyecanlı çıkan sesim şaşırtmamıştı beni.Yüzündeki pazartesi sendromuna uyan bitkinlik ve bıkmışlık bakışlarına vurmuştu ve tam gözlerimin içine bakıyordu.
"Nasılsın?"
Şaşkınlığını yenemediğini gösteren bakışlarına karşılık ona biraz daha yakınlaştım.Bedeni çekinerek benden uzaklaşırken umursamadım.
"Hey Sun!"
Renjun konuşmayı unutmuş gibi bana bakarken duyduğum ses ile başımı bu tarafa doğru yaklaşan arkadaşlarıma çevirdim.Büyük bir heyecanla bana el sallayan arkadaşlarım Jungwoo ve Yeri'ye aynı heyecanla karşılık verirken genişçe gülümsüyordum.Baktan kalktım ve bedenimi arkamda kalan Renjun'e çevirdim.
"Öğle teneffüsünde görüşürüz," diyerek ona el salladığımda tepki göstermeden bana bakışı gülümsememi daha da genişletmişti.
Yanıma yaklaşan Yeri'nin koluna girerek onun arkasına dönmesini sağlamış ve geniş okul bahçesinde girişe doğru ilerlemeye başlamıştık.
-
"Sun, yetmiş beş!"
Sevinsem mi üzülsem mi bilemediğim için ifadesizce bakan suratım ile birlikte omuzlarımı düşürmüştüm.Popomu serçe sırama koydum ve başımı masamın üzerindeki İngilizce kitabının üzerine yatırdım.Sınavlar arka arkaya gelmişti ve ben aralarından en çok çalıştığım İngilizce dersinden bile olduğundan daha düşük notlar alıyordum.
Kulaklarımı çınlatacak kadar yüksek çıkan okul zili ile dersimiz son bulmuştu.Öylece bir süre beklememin ardından öğle arasına girdiğimizi anımsadığımda hızla ayağa kalktım ve bedenimi sınıftan dışarıya attım.Ortak derslerimiz beden dersi olduğu için hangi sınıfta olduğunu biliyordum.Koridorun başındaki sınıfa girdiğimde cam kenarının en son sırasında oturduğunu görmüştüm.Yüzümde yerleşen gülümseme ile adımlarımı Renjun'in yanına ilerlettim.
"Selam."
Ona seslenişimin ardından kafasını koyduğu sırasından kaldırarak bana baktı.Bakışları kısa süre yüzümde gezinip gözlerimde durmuştu.
"Kötü duruyorsun," dedim yüzümdeki gülümseme yavaşça solarken.Halsizliği bakışlarına vurmuştu.
Kafasını iki yana sallayarak beni reddetti.Yavaşça doğrularak sırtını sandalyesine yasladı.
"Renjun,neden benimle konuşmuyorsun?"
Sitem edercesine çıkan cümlelerim bana olan bakışlarını kaçırmasını sağlamıştı.İki elim de onun sırasının üzerindeydi ve tam karşısında bedenim ona dönük bir şekilde oturuyordum.
"Ben..."
Sessizce mırıldanışının ardından beklentiyle ona doğru eğildim.Konuşmakta zorlanıyor gibi davranıyordu.Ellerini ince bacaklarının üzerine bıraktı ve bakışlarını birleştirdiği ellerine çevirdi.
"Benim hiç arkadaşım yok.Bu yüzden biraz zorlanıyorum," dediğinde sadece gülümsedim.Konuşurken az da olsa gözlerime bakmış ve tekrardan kafasını öne doğru eğmişti.
"Ben senin arkadaşın olmak istiyorum."
Renjun şaşkınlıkla bana bakmaya başladığında kıkırdadım.
"Neden öyle bakıyorsun?"
Renjun heyecanlı bir şekilde ellerini ve kafasını belirsizce salladığında eli ayağı birbirine girmiş gibiydi.
"Şey sadece, kimse benimle arkadaş olmak istemez."
Omuzlarını düşüren Renjun'ne gülümseyerek baktım.Sıranın üzerine koyduğu sağ elini kendi ellerimin arasına aldığımda şaşkınlık içeren gözleriyle bana baktı.
"Ama ben istiyorum Renjun."
Gözleri ellerimin arasına aldığım elindeydi.Bakışlarımı yüzünde gezdirdiğimde yutkunduğunu görmüştüm.Gözlerim belirgin adem elmesına takıldığında bakışlarımı ben de ellerimize çevirmiştim.
Elini çeken ilk o olmuştu.Bakışlarını da benden kaçırdığında derin bir nefes aldım.
"Birlikte yemek yiyelim!"
Ona sormadan ayağa kalktım ve koluna girerek ayağa kalkmasını sağladım.Diğer öğrencilerin bakışları bizi bulduğunda umursamadan Renjun ile birlikte sınıftan ayrılarak kantine doğru ilerlemeye başladım.
@sysisi
30.01.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELER
Roman pour Adolescents[NCT AND MORE] ❅ ❅ ❅ ❅ [SHORT STORIES] [Top 10] #1- Renjun , #1- Winwin , #1- Taeil , #2- Doyoung , #2- Yangyang #4- Marklee , #8- Wayv , #9- Xiaojun , #4- NctU , #6- NctDream , #5- Nct127 , #8- Lucas , #10- Taeyong , #10- Jungwoo , #4...