🧚🏼‍♀️~4(Mark Lee)

446 23 15
                                    

✑𝓐𝓷𝓰𝓮𝓵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓐𝓷𝓰𝓮𝓵

Akşam dokuz gibi eve girebildiğimde içeriden hiçbir ses duyulmadığını fark etmiştim. Üzerimdeki ceketi ve ayakkabılarımı çıkararak salona doğru ilerlediğimde gördüğüm ilk beden Angel'a aitti. Salonun ortasındaki masanın dibine oturmuş ve ders çalışıyordu. Saçları dağınık bir şekilde bağlı olduğu için güzel yüzü gözler önündeydi ve yorgun gözleri test kitabında hızla geziniyordu. Gülümseyerek yanına doğru ilerledim. İçeri girdiğimde ve hatta hemen yanına oturduğumda beni fark etmemişti. Bakışlarımı yüzünde gezdirirken sağ elimle yanağına düşen tutamı kulağının arkasına sıkıştırdığımda beni fark edebilmişti. Gözleri ilk başta korkuyla baksa da beni gördüğünde derin bir nefes almıştı. Bu haline ufak bir kahkaha bıraktım.

"Ne zamandır çalışıyorsun?"

Sol yanına tamamen oturup kafamı omzuna koydum ve yüzümü boyun girintisine yerleştirdim. Burnuma kısa sürede ulaşan çikolata kokusu huzurlu hissetmemi sağlarken mırıldanmıştım.

"İki saattir. Sanırım."

Elindeki kalemi kitabının üzerine bırakmış ve kafasını geriye yatırmıştı. Bununla birlikte açıkta kalan tenine dudaklarımı bastırdım. Boynundan huylansa bile sesini çıkarmadı. Tenine birkaç öpücük daha bıraktıktan sonra tekrardan eski haline dönerek kalemini eline almıştı.

Kafamı omzundan ayırıp yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Sol elimle çenesinden kavrayıp bana bakmasını sağladığımda yorgun bakışlarını gözlerime sabitledi. Hiç beklemeden dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum. Gelmeden önce birkaç kadeh şarap içmiştim ve bu da başımın ağrımasına neden olmuştu. Yorgunluktan dolayı mı, öpüşüme nazikçe karşılık veren bedenden dolayı mı sarhoş gibiydim bilmiyorum ama, tek isteğim onu hiç durmadan öpmekti.

Midemde hissettiğim kasılmalar ve dürtülerle onu daha sert öpüyordum. Bedenini daha çok kendime yakınlaştırdığımda elindeki kalemi tekrardan bırakmasını sağladım. Ellerim rahat durmuyor, nefessiz kalana kadar onu öpmeye devam ederken sweatinin altına yerleştirdiğim ellerimle belini okşuyordum. Angel'ın son zamanlarda arzularıma karşılık vermesi beni daha çok gaza getiriyordu. Onu daha sert öperken bedenini nazikçe yere yatırdım.

Üzerimdeki beyaz gömleğimin yakasını kavrayan Angel'ı nefessiz kalana kadar öpüyor, arada nefes almak için ayrıldığımızda sadece bir saniye tanıyordum. Bedenim tir tir titriyordu ve ben durmak için kendimi zorlamıyordum. Sol elim kafasının hemen yanındaki boşuktan destek alırken diğer elimle sıcacık teninde keşif yapıyordum. Belirgin kaburgaları ve belirgin karın kasları hissetmeyi sevdiğim en güzel yerdi.

Dudaklarım yavaş yavaş boynuna doğru kayarken kafasını arkaya yatırarak bana kolaylık sağladı. Boynunda izler kalacağını umursamadan sertçe öpüyordum. Bedenimi onun bedenine yaslamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Sanırım burası uygun bir yer değil, ha?"

Babamın kulaklarımıza ulaşan sesiyle birlikte bakışlarımı yavaşça ona doğru çevirdim. Bana ve hemen altımda yatan Angel'a kısa bir bakış attıktan sonra dudaklarını birbirine bastırarak salondan ayrılmıştı. Gözlerimi, kendi odasına çekilen bedenden ayırarak Angel'a çevirdim. Gözleri ifadesizce yüzüme bakıyordu. Elleri hâlâ yakamdaydı ve öpüşmekten kızaran dudakları ile boynu onu katlanılamaz derecede güzel kılıyordu.

"Uyusak iyi olur."

Angel'ın dudaklarına son bir öpücük bıraktıktan sonra ayağa kalktım. Benimle birlikte o da ayaklanmış ve masanın üzerindeki kitaplarını toplayarak odasına çıkmıştı. Bu gece onunla uyumasam daha iyi olacaktı sanırım...

@sysisi
06.02.2020

2020

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin