🦁(Lucas)

88 6 0
                                    

✑𝓘 '𝓶 𝓟𝓻𝓮𝓰𝓷𝓪𝓷𝓽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✑𝓘 '𝓶 𝓟𝓻𝓮𝓰𝓷𝓪𝓷𝓽

Haftada bir gerçekleşen arkadaş buluşmamızdaydık.

Lucas ve benim ikinci yılımızı kutlamak adına bu kutlamayı biraz erken yapalım demiştik. Evleneli koskoca iki yıl olmuştu. Zaman gerçekten de fazla hızlı geçiyordu.

Yemekler yenmiş, içecekler içilmiş, sohbetler yapılmıştı. Şimdi ise oyun oynamak adına hazırlıklar yapılıyordu.

Kun, getirdiği kulaklığı direkt olarak kendine takarak oyunu başlatmak istemişti. Onun karşısına Fei geçerek yerini aldı ve oyun böylelikle başladı.

"Isıracak köpek dişini göstermez!"

Fei ona gelen cümleyi, karşısındaki adamın anlayabileceği şekilde ağzını hareket ettirerek söylediğinde, Kun hiçbir şey anlamadığını belirten bir ifadeyle ona baktı.

"Bana öyle bakma, anladığını söyle!"

Fei el hareketleriyle anlatmaya çalışsa da Kun anlayacak gibi durmuyordu. Fei cümlesini tekrarladı ve hepimiz Kun'un saçma kelimelerine gülmeye başladık.

"Harbi bir şey duyulmuyor bu arada."

Kun kulaklığı çıkardıktan sonra sıradaki oyuncuya, yani Arin'e uzattı. Arin kulaklığı takarken hemen karşısında yer edinen Winwin okuyacağı cümleye bakıyordu.

"Okuyorum, hazır mısın?"

Winwin seslendiğinde, şarkıya kendini kaptırmış dans eden kız işaret parmağı ile ona karşılık verdi.

"Rüzgar yoksa dalga da yoktur!"

"Rüzgar?"

"Evet, devam et!"

"Tekrar söyle!"

Winwin dakikalarca karşısındaki kıza cümleyi anlatmaya çalıştı. En sonunda başarabildiğinde, Arin dans ederek çıkardığı kulaklıkları Lucas'a uzattı.

"Sen mi anlatıyorsun?"

Ona kafamı sallayarak tam karşısında yerimi aldım. Fei yanıma gelerek elindeki kağıdı bana gösterir gibi yaptı. Çaktırmadan göz kırptığında ve arkama geçtiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

🌇🌆🌃✨🌌 ; NCT KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin