Ik laat een zucht los van de opwinding die het me geeft om na dit lange smachten eindelijk te krijgen waar ik naar verlangde. Hij kreunt en drukt zijn heupen nog dichter tegen de mijne. Ik voel hoe zijn mannelijkheid keihard is en laat mijn handen over zijn shirt gaan, richting zijn broek. Onder zijn shirt kras ik met mijn nagels over de blote huid van zijn rug, wat nog een kreun van hem oplevert. Wat een heerlijk geluid. Keer op keer duwt hij mijn tong aan de kant met de zijne. Ik hou wel van dit dominante spelletje van hem. Mijn handen gaan verder naar zijn broek en ik maak zijn riem helemaal los, open zijn knoop en rits daarna. Ik voel zijn gespannen boxer onder mijn handen en laat mijn vingers over zijn mannelijkheid gaan. Mijn wangen worden rood als ik voel hoe groot en dik zijn geslachtsdeel is. Als ik mijn hand er omheen leg komen mijn duim en middelvinger net tegen elkaar aan. Nou heb ik ook niet de grootste handen, maar het voelt als een flinke staaf. Zou dat wel passen zonder dat het pijn doet? Mijn wangen beginnen te gloeien. Wordt hij echt zo makkelijk opgewonden van me? Na wat voelt als tientallen minuten laat de goddelijke man me met tegenzin los. 'Dit was inderdaad niet slim.' Fluister ik tegen zijn lippen, die nog steeds millimeters van de mijne verwijderd zijn.
'Nope, maar dit wilde ik al doen toen je voor het eerst de deur opende.' Biecht hij op. Met tomaatrode wangen sla ik mijn ogen neer. De man streelt mijn wang en zucht hoorbaar, laat me weer opkijken. Ik zie teleurstelling in zijn ogen. Was ik niet goed genoeg?
'Wat is er?'
Vluchtig kust hij mijn lippen. 'Sorry, liefje. Ik ben je type niet.'
'Bedoel je niet dat ik jouw type niet ben? Je bent namelijk zeker wel die van mij.' Ik kijk hem onzeker aan. Wat bedoelt hij daarmee?
'Je bent veel te puur en onschuldig om je te laten verpesten door mij.'
'Hoe bedoel je?'
'Ik hou van de ruige, iets meer extreme manieren van seks. Ik wil je niet in die wereld brengen.'
'Maar wat nou als ik het geweldig ga vinden als ik het leer kennen?'
'Het zal je niet goed doen om het van mij te leren.'
'Waarom niet?'
'Omdat ik bang ben dat ik daar het geduld niet voor heb en onbedoeld over je grenzen ga. Het is misschien gek, maar ik heb geen ervaring met onervaren vrouwen.' Hij lacht flauwtjes.
'Dan is dit de kans om dat te leren. Jij leert mij en ik leer jou.'
'Ik wil je niet teleurstellen.'
'Ik jou ook niet. We kunnen er altijd over praten, toch?'
'Ja, maar..' Hij denkt na over zijn woorden. 'Ik weet echt niet of ik daar wel de juiste man voor ben.'
'Ik vertrouw je. Je wil me geen pijn doen. Als we het langzaam opbouwen dan hoeven we niet over mijn grenzen te gaan. Ik ken mijn grenzen nog niet eens, eigenlijk.'
'Dat is een probleem. We weten niet waar we moeten stoppen en als we dan ineens over je grens gaan is het een slechte ervaring voor je.'
'Of we praten er na die tijd over en stellen op die manier de grens op voor de keer daarna.'
'Goed, maar voordat we het ook echt gaan proberen moet ik wat research doen over de manier waarop ik dit het beste kan aanpakken.'
'Ik ben erg benieuwd naar een voorproefje.'
'Hoeveel ervaring heb je met vanille seks?'
'Ik heb een paar keer seks gehad. Ehm, drie, eh.. keer.'
'Drie keer? O mijn god.' Zijn mond valt nog net niet open van ongeloof. 'En je wil dit echt?'
'Ja.' Verzeker ik hem.
'Zeg het alsjeblieft als je iets niet wil doen.'
'Komt goed.' Ik trek mijn stoute schoenen aan en neem de man mee naar mijn slaapkamer. Mijn kamerdeur is net een seconde gesloten en hij drukt me er onvoorzichtig met mijn rug tegenaan. Lucian trekt meteen mijn shirt over mijn hoofd en zet zijn lippen onder mijn oor, kust een pad naar beneden. Zijn handen verkennen mijn lichaam en raken voor het eerst mijn beha aan. Wat ben ik blij dat ik vandaag een schattig setje aangedaan heb. Met één beweging haakt hij mijn beha los en het kledingstuk ligt een seconde later op de grond. Hij kust verder van mijn sleutelbeen naar mijn rechterborst en omsluit mijn tepel met zijn warme lippen. Zacht zuigt hij eraan en likt er af en toe overheen. Een nieuw gevoel vult mijn lichaam en ik kreun van de opwinding. Zijn handen glijden naar mijn kont en hij grijpt mijn billen stevig vast, waarna hij er een tik op geeft. Lucian verruilt mijn borst voor mijn lippen en maakt ondertussen de knoop van mijn broek los. Hij helpt me uit de stof en ook uit mijn slipje, laat zijn vingers tussen mijn benen door glijden om te voelen hoe nat ik al ben. Met een tevreden lach tilt hij me op en loopt naar het bed, waar hij me neerlegt en naast me komt zitten.
'Heb je iets van sjaaltjes?'
'Hoeveel heb je nodig?' Ik slik en mijn hart begint sneller te slaan. Wat is hij van plan? Ik druk mezelf uit bed en kijk in mijn kledingkast.
'Twee of drie is genoeg.' Laat hij weten. Met drie sjaaltjes ga ik weer naast hem zitten. Hij neemt de stukken stof van me over. 'Kom met je rug naar me toe zitten.' Ik doe wat hij wil en voel zijn handen op mijn schouders, glijden over mijn rug naar mijn buik, vanaf waar ze naar boven schuiven en mijn borsten omsluiten. Lucian plaatst zijn lippen onder mijn oor en kust een baan naar mijn schouder, slaat geen centimeter over. Hij pakt de sjaal, die naast mijn been ligt, en laat de stof door zijn handen gaan voordat hij het voor mijn gezicht houdt. 'Weet je heel zeker dat je hieraan wil beginnen?' Ik draai me om, leg mijn handen aan de zijkanten van zijn gezicht en kus hem.
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romance'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...