Lucian streelt mijn onderlip met zijn duim en ik open mijn mond. Sensueel zuig ik op zijn duim, zoals ik ook van plan ben met zijn mannelijk te doen zometeen, en de man laat een zachte kreun los. Het heerlijke geluid doet me zo goed! Ik kijk op en hij kijkt strak in mijn ogen terug, wat me nog meer opwind. Mijn hart slaat in mijn keel. Weer tintelt het tussen mijn benen en deze keer kan ik een kreun niet tegenhouden. Terwijl we oogcontact houden maak ik zijn riem los. Lucian trekt zijn vinger terug en streelt mijn wang met dezelfde hand. Ik kus zijn handpalm en sluit mijn ogen. Hij pakt mijn handen en legt die op de stof van zijn broek, zo te voelen. Zonder af te wachten, en mijn ogen te openen, buig ik mijn vingers om de rand en trek het kledingstuk naar beneden. Hij stapt er uit als de stof om zijn enkels valt en schopt het aan de kant. Met mijn handen streel ik de blokjes op zijn buik en bijt expres op mijn onderlip. Weer pakt hij mijn handen en begeleid ze omlaag tot ze op zijn pulserende geslachtsdeel liggen, nog die bedekt is door de stof van zijn boxer. Een zucht van opwinding verlaat mijn mond en ik open mijn ogen weer, kijk hoe zijn mannelijkheid smeekt om aandacht. Zal ik hem dat maar geven? Of zal ik hem nog een beetje plagen? Hij plaagt mij ook altijd. Mijn hart bonst als ik met mijn gezicht dichterbij zijn heupen kom. Ik streel met mijn hand over de stof. Beginnend bij zijn ballen schuif ik schuin omhoog over zijn schacht, naar zijn eikel. Met mijn lippen volg ik hetzelfde pad, maar dan iets meer aan de onderkant van zijn geslachtsdeel. Terwijl ik dat doe kijk ik op naar hem en ontmoet ik zijn donkere ogen die elke beweging die ik maak in de gaten houden. Net als eerder vult een tintelend gevoel mijn onderbuik en voel ik de spieren rond mijn clit zich aanspannen. Zijn blik is zo intens geil en maakt mijn benen week. De manier waarop hij me aankijkt maakt me ook onzeker. Ik zucht diep om mezelf te kalmeren en denkbeeldig trek ik mijn stoute schoenen aan. Met mijn lippen schuif ik verder over zijn staaf en bij zijn eikel aangekomen druk ik er een kus op, waarna ik met het puntje van mijn tong een rondje om het gevoelige deel maak en weer terug naar zijn schacht kus. Mijn hand volgt de baan vanaf zijn eikel mee terug, deze keer met meer druk. Zijn mannelijkheid beweegt en Lucian laat eindelijk een kreun van genot los.
'Wacht heel even, Kitten.' Hij loopt naar onze koffers als ik rechtop ben gaan zitten en zoekt iets. Hij noemde me Kitten, ik ben benieuwd wat hij van plan is. Voor de zekerheid maak ik een staart in mijn haar, omdat ik het nog niet wil wassen. Lucian heeft gevonden wat hij zocht en komt terug naar het bed. Het is zo opwindend om hem met een stijve te zien lopen. Zijn vingers spelen met het zwarte stukje stof dat hij vast heeft. Direct verlang ik er naar om hard geneukt te worden terwijl ik niets kan zien. Hij merkt op dat ik mijn haar vastgemaakt heb en draait zijn hand om mijn haar heen, voordat hij het bij het elastiek vastpakt. Zacht trekt hij mijn hoofd naar achteren. Even kijkt hij me tevreden aan en drukt vluchtig een kus op mijn lippen. 'Ga eens iets meer naar het midden van het bed.' Ik doe wat hij wil en ga in het midden van het bed zitten. De man komt bij me zitten en houdt het reepje stof op ooghoogte voor me, alsof hij me om toestemming vraagt om het voor mijn ogen te mogen doen. De enige toestemming die hij van me krijgt is het sluiten van mijn ogen. 'Zeg het als je iets niet wil. Iets als een "nee" of "stop" is genoeg.' Lucian legt de stof op mijn ogen en ik laat mijn voorhoofd tegen zijn borstkas rusten. Zijn warme huid en de korte haartjes prikkelen me en ik kus hem. Hij maakt de stof vast op mijn achterhoofd en laat me rechtop zitten. 'Zet je knieën eens iets uit elkaar.'
Ik schuif mijn benen over het dekbed heen. 'Zo?'
'Ja. En kom nu met je ellebogen bij de rand van het bed.' Omdat ik niets zie, en dus ook niet weet waar de rand van het bed is, helpt hij me door mijn handen naar de rand te begeleiden. Eén voor één zet ik mijn ellebogen neer en wacht af wat hij nu wil. Al heb ik het idee dat het iets te maken heeft met mijn mond, zijn geslachtsdeel en veel speeksel.
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romance'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...